Dramoghe

Bioritme

Posted on: August 20, 2006

Het is toch een raar iets. Ik denk niet dat ik het heb trouwens. Nooit gehad. Mijn lichaam is er waarschijnlijk niet voor gemaakt. Of zo.

Meestal raak ik voor tien uur mijn bed niet uit; wat zeg ik, ik raak met moeite wakker voor tien uur. Als ik ‘s avonds mijn bedje in kruip maakt het niet uit hoe laat het is, ik lig gemiddeld nog tot twee uur wakker.

Vanmorgen echter was ik ineens om zeven uur al wakker. Niet zo “even m’n ogen open en weer dicht”-wakker, maar écht wakker. Ik heb geen idee wat de bedoeling was, wat mijn lijf voor plannen had, maar m’n hoofd had nog geen zin om op te staan. Ik ben dan ook nog een uurtjes blijven in m’n warme bedje liggen.

Het is nu half elf en ik heb al een half uur studeren én een half uur pauze achter de rug. En ik ben er trots op. Hopelijk doe ik de hele dag zo flink verder!

3 Responses to "Bioritme"

Ik hoop met je mee, dat het gans de 2de zit zo mag blijven gaan zelfs. De potkes bioritme zijn in de Carrefour trouwens te vinden bij de zuivelproducten.

Go, go, girl!

Ik heb ook geen bioritme en da’s wel handig, hoewel soms beu als ik eens vroeg zou moeten slapen.

Geloof me, eens ge moet gaan werken, volgt dat bioritme vanzelf. Ik was vroeger ook een langslaper, maar nu geraak ik zelfs voor 8u uit bed. Met wekker. Mét 3x snooze. Maar toch: het lukt!

Leave a Reply

