Dramoghe

Manic Monday

Posted on: August 21, 2006

Op maandag, jawel!

Ging je graag naar school? Waarom wel of niet?

Geen idee. Ik ging gewoon. Niet spectaculair graag, maar ik ging ook niet met vreed veel tegenzin, dus het viel allemaal wel mee denk ik dan.

Wat was je lievelingsvak op school?

Oh, een lievelingsvak had ik ook al niet. Even de ‘eliminatie-methode’ toepassen.. Geschiedenis?

Wat was je minst favoriete vak op school?

Wiskunde. Ik had in nochtans voor de richting wiskunde – wetenschappen gekozen. Niet omdat ik er zo sterk in was, wel omdat ik wilde bewijzen dat ik het kon. Ze (mijn lerares wiskunde en het CLB (?)) hadden namelijk gezecht dat ik dat niet aan zou kunnen.
Dat hadden ze nu echt niet moeten doen!

Wat zat er allemaal in je pennezak op een doorsnee schooldag?

Balpennen in alle mogelijke kleuren, een paar kleurpotloden, een paar stiftjes, en een heleboel ‘babbelbriefjes’.

Wat heb je gedaan op je “honderd/vijftig dagen”?

De hal versierd volgens het thema ‘punk is not dead’ , samen met de rest van de klasgenootjes om zes uur op school gestaan om heel het boeltje af te sluiten behalve die ene ingang waarlangs iedereen dan naar binnen moest om bekogeld te worden met 1.water en 2.confetti. We kregen ontbijt (chocoladekoeken met chocomelk, hoera!) en halverwege de voormiddag moesten we dan een showtje geven en de rest van de school entertainen. Daarna trokken we ‘t stad in (en nee ik heb het niet over A’pen) om te gaan karaoke zingen en toeristen ambeteren.

O ja, dit alles verkleed als goths en punkers.

O ja, ‘s avonds ook nog een fuifje of vijf hé. Er was (is?) in Brugge op 100-dagen zelfs een pendelbus tussen verschillende fuifzalen.
Trouwens aan den lijve mogen ondervinden dat goths johny’s aantrekken.. Gelukkig waren er genoeg punker-vriendjes met fake neuspiercings in de buurt om die weg te jagen.. :evil grin:

Ahh.., memories…

10 Responses to "Manic Monday"

Met of zonder hanekam? :cool:

[…] Het is weer maandag blijkbaar! […]

Ik of m’n punk-vriendjes? :P

Ik niet, maar zij wel dus. De meesten hadden de maandag erop wel alweer een “broske”

Ack Chrysostomos

Btw, ge hebt nog een stokske wachtende ;)

Huh? Ik weet van geen stokske?

Ik wil foto’s ;)

In die lang vervlogen tijd trokken wij ook nog foto’s met wegwerpcameraatjes, waarvan de helft natuurlijk mislukte.
Ik heb dus eigenlijk maar een foto of twee. Echte foto’s dan ook nog, dus niet op computer.

@dramoghe: dan moette maar is komen rondsnuffelen hé

Hm, wacht nog maar even met da stokske, da’s er blijkbaar niet doorgeraakt. *kuch*

Ok, ‘t stokje is er geraakt.

Leave a Reply

