Dramoghe

Ach..

Posted on: August 22, 2006

.. sommige dagen zou je gewoon wensen dat je niet was opgestaan ..

13 Responses to "Ach.."

Ik ken het. Wat voor mij werkt is foto’s bekijken van leuke periodes, zoals festivals. Always cheers me up :)

Of gewoon keihard blijten met melige muziek. Mmmmm. Doen waar je zin in hebt, als dat zou kunnen.

Amen to that. ‘K heb vandaag ook zo’n dag. Men muziek gaat 1 volumestreepje hoger per uur :P Zowa het enige waarmee ik nu kan tot rust komen.

Amen, ik heb er tegenwoordig ook zo een paar . Vooral van ma tot donderdag. But… workin’ on it!

Hé bikerchic, moest ik een moto hebben zou ik u ophalen voor een toerken. Misschien dat ik zo andere lezers met een moto op een idee brengt (hint, hint -> redt dramoghe, laat haar wilde mannen wapperen doorheen GEnt)

Boksbal aanschaffen? Je volproppen met sjokolade en andere lekkere zoetigheden? Je frustraties uitwerken op een onschuldige persoon? … Het zijn maar suggesties. ;)

Gaat het al weer een beetje beter..?

@ crowolf: ik moet blokken! dagdromen voor festivalletjes kan ik echt wel missen..

@ pierre: ewel ja, daar zou ik wel keer deugd van hebben si :)
Euh.. wilde mannen?

@ iphi: stel je je kandidaat? ;)

Kop op! Na regen komt zonneschijn! :)

Misschien kan een ijsje helpen?

:D Nog zo’n goed idee!

Leave a Reply

