Dramoghe

Mmm

Posted on: August 23, 2006

Raad eens wie er straks om frietjes gaat naar Julien?

Na een dagje flink blokken heb ik dat toch wel verdiend vind ik.

“Julien”, zal ik zeggen, “voor mij een kleintje met mayonaise en een bicky.”

En Julien zal weer staan lachen in zijn eigen.. “Gaade gij da allemaal alleen opeten meiske?”, gaat hij zeggen.

En ik ga weer zo rood worden gelik een tomaat, iets mompelen waaruit hij eventueel ‘ja’  kan verstaan, gedroogde ajuintjes vragen en dan (na te betalen tiens) zo vlug mogelijk wegspurten.

Jaja, naar Julien gaan is altijd weer een beetje een avontuur.

 

Hopelijk heb ik zijn vrouw nie vast..

12 Responses to "Mmm"

Mmmm. Bicky Burger. Soms bestel ik exact hetzelfde, wat een ingenieuze toevalligheid!

Been there, done that! En was het zoals voorspeld?

@ (db): Jawel. Al viel het nog mee deze keer, hij was nog een beetje aan het nalachen met het meisje dat voor me stond.

Op de terugweg heeft er trouwens een hollander met zijn pint naar mij gezwaaid.
Zeker door m’n nieuwe botjes!

Ack, weeral die botjes. Hou ons niet langer in spanning :-D

:D

Ik ben nu frietjes met stoofvlees van bij Julien aan’t eten :)

@ Sara: Dan ware we elkaar bijna tegen het lijf gelopen!

Waar zit je ergens op kot dan? Ik vlak aan de brug van de Kantienberg, een van de eerste (laatste als het aan de huisnummers ligt) huizen van de Muinkkaai

Vlakbij de Blandijn.

Ge moet is hier fritjes komen halen, bij de Murdock, da’s pas een belevenis :p

Ik ook aan de Blandijn toen ik nog studeerde. Echt een fijne buurt vond ik dat daar. Dicht bij de veldstraat en dicht bij de Overpoort. En ook niet al te stil, ideaal gelegen dus. En Julien rockt.

Julien rulet gewoon zwaar. Dat was ook het eerste dat ik deed toen ik terugwas van reis: direct een groot pak friet en een cervela bij Julien gaan halen.

Zijn vrouw werkt trouwens niet in de frituur, da’s een helpster.

Ah! En ik maar denken dat dat zijn vrouw was.. :P

Leave a Reply

