Dramoghe

Feedback

Posted on: August 25, 2006

Ik vroeg me af of mijn lezers van mijn blogje de layout even spuuglelijk vinden als ikzelf?

In den beginne vond ik het eigelijk best een tof design (twee kolommen in de sidebar, joy!), maar de laatste tijd erger ik er me wat aan. Vooral de kleuren zijn niet echt m’n goesting.

Mijn enige probleem is dat als ik een nieuwe template kies, ik er waarschijnlijk ook weer niet tevreden mee zal zijn.

*zucht*

En zeggen dat ik eigenlijk moet blokken voor mijn examen van morgen..

30 Responses to "Feedback"

Ik vind dat proper gelijk dat nu is. Lekker overzichtelijk en zo moet het.

En anders helpen we met z’n allen een beetje om de place herop te smukken eh

Ik vind de template eerlijk gezegd niet zo mooi, maar ‘t is zoals je zegt: er zijn weinig andere standaardtemplates die beter doen.

Standaardje pakken en aanpassen dan maar?

De kalender is vrij nutteloos als je ‘t mij vraagt :)
Dumpen die hanndel. En verder ben ik geen fan van de gradiënt. Doe mij maar effen kleurvlakken.

Het veel te schattige ‘Pon & Zi’ maakt al veel goed. Maar idd, drop de gradiënt. Is het eigenlijk als niet-betalend wordpress gebruiker uberhaupt wel mogelijk iets anders te doen dan een template te kiezen?

Mijn subtiele hint radar begon te bliepen na het lezen van deze post :)

Ik kan inderdaad alleen een standaardtemplate kiezen, dus de gradiënt droppen zal dus niet lukken ;)
Het deze of een andere uit het lijstje.

@ man+plan: welke hint heeft je radar dan precies opgevangen? :P

En zijn die standaardtemplates aan te passen?

Ik heb gemerkt dat je tegenwoordig bij wordpress.com de CSS (stylesheet) kan aanpassen. Dus kleuren, layout, … kan je heel gemakkelijk aanpassen.

Blijkbaar kamp jij met hetzelfde probleem als ik een paar dagen geleden, er heerst een waar ik-wil-de-layout-van-mijn-blog-syndroom. :)

Ik ga dat bevestigen: ‘t is inderdaad eerder aan de lelijke kant. Andere theme kiezen misschien?

“The CSS editor lets you modify the visual style of your blog. You can edit your CSS and preview the changes for free. If you would like the ability to save your changes and make your design visible to the public, please purchase the Custom CSS Upgrade.”

Hieruit leid ik af dat je met een gratis account de CSS niet kan aanpassen? Purchase strookt niet echt met gratis. =d

Zit ik fout?

Nieuwe layout kiezen zou ik zeggen. Het aanpassen van een template heb ik zelf nog niet door en kan volgens mij ook niet zonder te betalen, dus daar kan ik niet bij helpen :)

Persoonlijk vind ik je blog wat druk, misschien zou het gewoon al helpen om enkele lijstjes eruit te gooien. Zelf ben ik al niet iemand die die dingen leest of bekijkt…

Anderzijds heb ik het gevoel dat de layout van je blog niet direct een link kent naar je persoonlijk.. maar ik ken je niet dus weet ik niet vanwaar dat gevoel komt :)

Oja nu ik toch bezig ben… ik vind een lange lijst van comments redelijk onleesbaar :|, maar kom ik ga niet overdrijven e ;)

Zoals het er nu uitziet, vind ik al heel mooi. Sober en aangenaam!

@ Lala: Ik kan met mijn account inderdaad niet de CSS aanpassen.

@ Rik: Ik veronderstel dat je het over huidige uitzicht hebt? Want ik heb er net een stuk of 5 laten passeren.. :P

Ja, de Simpla hé.

Don’t worry! Je bent niet de enigste die aan het ik-wil-de-layout-van-mijn-blog-syndroom (zo noemt Mzungu het toch) lijdt. Me too!

Telkens als ik eentje heb geïnstalleerd, ben ik er ook niet tevreden over. Maar swat, zo belangrijk is dat nu ook weer niet hé :)!

Deze is inderdaad veeeeel mooier.
Sommige van de standaardtemplates in WordPress hebben een veranderbare header, ook zonder te betalen. Kijk maar eens op mijn blog wat dat kan geven. Je kan gewoon iets in Photoshop maken en dat uploaden. Als je wil help ik je erbij, geen probleem!

Whauuuwww… wat een verademing :D en gij doet dat allemaal zelf? Nice :D

Ik vind het in ieder geval een ganse verbetering, veel rustiger ;)

Wegens nu pas thuis: het ziet er inderdaad goed uit.

Mercie dankuwel bedankt! *maakt een buiging*

Vree schoon en een ferme verbetering :-)

I just couldnt depart your site prior to suggesting that I incredibly enjoyed the standard information an individual supply for your visitors? Is gonna be back often so that you can inspect new posts ddbgegecaeek

Leave a Reply

