Dramoghe

Joy!

Posted on: August 26, 2006

Net de videoclip van de eerste single van Thom Yorke zijn eerste soloplaat gespot bij druivensuiker (waarvoor dank)!

5 Responses to "Joy!"

Hoe meer ik het hoor, hoe beter ik het nummer vind. Net als de rest van de plaat feitelijk.
De clip is ook niet slecht.

De hele plaat is schitterend. Maar het blijft wel zo’n plaat die je meer apprecieert hoe meer je luisterd…
Schitterende videoclip ook trouwens.

Wahaha… net de cd voor de zoveelste keer laten afspelen in mijn wagen.
Ik moet Gryphin gelijk geven, de cd heeft hetzelfde effect op mij als de radiohead cd’s. Eerst vind ik die zagen en na een tijd kan ik niet meer zonder :)

Thom Yorke? Die ben ik vorig weekend nog tegen het lijf gelopen. Was verdwaald in het artiestendorp en ineens in de “gewone” vip toiletten beland .. Chance dat ik hem herkende :)

Die man is toch gewoonweg briljant. Alles wat hij aanraakt wordt instant-goud. Thom for president!

Leave a Reply

