Dramoghe

O ja..

Posted on: August 26, 2006

.. wie is die snoodaard die googled op “dramoghe voornaam” ?

Tot twee keer toe!

37 Responses to "O ja.."

Ikke ni, maar ik wel de eerste letter al, ha!

Schone layout trouwens, veule beter dan de vorige.

Ik ook ni,ahja, ik weet het al ;)
En de nieuwe layout is wel mooi, alleen die ene (veel te) lange kolom rechts is wat te lang :p

psssttt… ik peis TomB. [6]

Stalkertime! Break it down, tudududu ti teuteu can’t touch this!

TomB? Zoals in mijn naam? Ik ontken keihard alles alvast.

‘k zou hem eigenlijk niet willen weten? moest ik u nu in het echt leren kennen zou ik u blijven dramoghe noemen.. net zoals sommige vrienden die ik van inet –> irl ken mij snarf noemen

@ P: Aan die veelte lange kolom die veel te lang is wordt gewerkt. Zal worden gewerkt. Ooit e keer. Je moet niet te veel in eens willen hé!

@ man+plan: Pas maar op gij, ik weet u wonen! ;-)

Hiehie. Ik was aan een mini-onderzoekje bezig over anonieme bloggers en of die wel altijd even anoniem zijn. Een mens moet iets doen tijdens de examens!

Heh, ik heb hetzelfde voor als snarf; sommige mensen die ik irl ken blijven mij na enkele jaren nog altijd cro noemen.

De enige echte TomB meldt zich, en pleit schuldig.

Maar ik weet het toch lekker, uw voornaam. Whaha.

Gast, ik was al TomB toen jij nog in je bed plaste. Al langer dan een maand ja.

Tommekes, geen ruzie maken é.

O, dacht ge dat ik het alleenrecht op ‘TomB’ serieus aan het claimen was, ofzo?

:D

Excuseer voor het niet gebruiken van hopen smileys om duidelijk te maken dat ik meestal niet zo serieus ben.

Nu ik eraan denk, trouwens. Dat is wel al een tijdje geleden dat ik dat gezocht heb, hoor. Rikea moet de enige echte schuldige zijn.

Schuldige, schuldige. Tommekes toch. :)

Ik wist de naam trouwens net als die andere Tom al van toen ze er zelf over begon en iedereen nieuwsgierig maakte.

Hoe minder ergens smileys bij staan, hoe grappiger ik het meestal vind hoor.

Maar euh, wat is dramoghe haar voornaam nu eigenlijk?

Ha, ge moet maar van den eerste keer goed raden, gelijk ik :D

Met TomB bedoelde ik Tom Bernaerd, mijn excuses voor het misverstand :P

Ik ken dramoghe haar voornaam, so it wasn’t me. ;-)

Ik ken haar voornaam én zelfs haar familienaam :p
Nenenenene!

Yes, Asfalt, we get it, jij weet alles over iedereen. Mijn computerskills zijn nu eenmaal niet zo I33T als die van u.

Zowel voornaam, achternaam, adres, gsm-nummer, …, van Dramoghe zijn bij mij te verkrijgen aan een zacht prijsje :p

Ik weet niets van haar…. :cry:

Ik voel een “…om deze discussie af te sluiten” aankomen!

Hmmm, wat zal ik morgen eens googlen.

@Koen: Verrader! Van m’n erf!

@Outro: Ocharme sukkelaar :P

@Rik: Allemaal jouw schuld, dat besef je toch!?

Om deze discussie af te sluiten.. eigenlijk ben ik een vent en mijn naam is George.

Dus geen bikerchick maar een rasechte biker… genaamd George :P

Heb mij al verontschuldigd via Google. ;-)

@Rik: LOL en zelfs tot 2 keer toe :P ;)

Uiteraard. En ik maar zitten proberen op “sorry dramoghe zal het nooit meer doen” en consoorten, maar al die zoektermen komen uit bij mensen als Michel of Clopin.

Zo, en dan ga ik nu op stap met mijn cameraploeg.

@ dramoghe: Ik ben een ketter ik weet het. Ik zal dan maar beter de hele middag in de hoek gaan staan zeker?

@Koen: Kletsen de volgende keer dak je zie! Wacht maar.. :P

[ Ondertussen op de Blogcom-inschrijvingswiki. ]

*verbazing alom*

Moehahaha! Pas maar op, want morgen verander ik het weer ;)

Nog even duidelijk maken dat de verbazing niet van mijn kant kwam. Ik doelde effectief op morgen, wanneer iedereen het te ontdekkene ontdekt. :)

[…] In navolging van Dramoghe een tijdje geleden vraag ik me af wie de snoodaard is (wat is het vrouwelijke van ’snoodaard’?) die googled op foto+gunnar? […]

Leave a Reply

