Dramoghe

Twijfel

Posted on: August 26, 2006

Soms draait een avond anders uit dan verwacht.  Was het beter dan verwacht / gehoopt? Leuker? Specialer? Ik zou het eigenlijk niet weten.

Verwarrend dat wel.

Hoe heb ik mij zo in nesten gewerkt? Of net niet? Zit ik nesten? Of zou ik moeten blij zijn?

 

Zelfcensuur suckt..

**Achtergrondmuziekje: Stepping Stone van Milow **

6 Responses to "Twijfel"

Ge hebt ‘m verkocht, voor 5 558 dollar?

Nu hebt ge me wel heel curieus gemaakt…

ook een vibro 500+ gekocht?

Zelfcensuur is nergens voor nodig!

(hebben de fuck-me-botjes zich bewezen misschien? ;-))

Whehehe.. Zwijgt mij dervan! Vanaf nu draag ik alleen nog mijn tennissloefkes. ;)

Jaja, maak ons nog maar wat nieuwsgieriger :-P

Leave a Reply

