Dramoghe

Not an addict

Posted on: August 28, 2006

.. of toch minstens in de ontkenningsfase..

Maanische Maandag over tinternet – overigens blijkbaar geeneens hetzelfde als het WereldWijdeWeb!

Wat zou je liever opgeven: je televisie- of je internetaansluiting?
Aangezien ik nu ook al geen televisie heb op kot (waar ik toch het meeste van mijn tijd doorbreng) en ik thuis eigenlijk ook niet veel tv kijk (met uitzondering van CSI Miami die ik al mooi voor het hele jaar geprogrammeerd heb om op te nemen), geef ik met plezier de televisie-aansluiting op.

Wat was je eerste internetervaring? Herinner je je de eerste website nog die je ooit bezocht?
Oeh. De eerste internetervaring was waarschijnlijk die allereerste computer bij ons op school waar we met de hele klas rondgedrumd stonden toen de ‘meester’ ons ging tonen wat een ‘zoekmachine’ was. Yahoo en Altavista waren dat dan toendertijd. En ik had ook een emailadres bij één of ander obscuur emailvoorzieningsding waarvan ik de naam zelfs niet meer weet.

Waarvoor zou je het internet niet meer kunnen missen?
Email, bloggen, allerlei documenten/aankondigingen van ‘t school, opzoekingswerken voor papers en zo.

Welke websites bezoek je elke dag minstens één keer?
KSA-saajt – Google – DSOGmail – een heleboel blogs – dileahsbedrockplace

Wat heb je het laatste online gekocht?
Ik heb nog nooit van mijn leven iets online gekocht.

**Achtergrondmuziekje: Iris van Goo Goo Dolls **

Leave a Reply

