Dramoghe

Tien uur

Posted on: August 29, 2006

Dat is de deadline.

Tegen morgenochtend tien uur moet ik mijn kot omtoveren van de storthoop die het nu is, in zo een blinkend kamertje uit de boekskes.

Morgenochtend om tien uur gaan mijn lieve oudertjes namelijk voor de deur staan. Morgen is het namelijk mijn pappie zijn verjaardag, en ik kan toch moeilijk verwachten dat die arme sukkelaar zijn verjaardag zonder mij gaat vieren?

Vieren? Om tien uur?! Als ze dan toch komen brengen ze voor mij natuurlijk weer vanalles en nog wat mee hé. Dan moet ik zelf geen boodschappen doen.. Ik? Verwend? Moh, dat denk je maar.
Anyways, tegen dat heel dat boeltje uitgeladen is, tegen dat mijn mammie weer al mijn kasten, frigo, badkamer, enz heeft geïnspecteerd en met haar vinger over de kasten is gegaan om te zien of het proper is,.. dan zijn we alweer minstens een uur verder hé.

Maar nu dus grote opruimwerken. Want het is nodig. Herexamens weetjewel. Veel eten, veel drinken, en overal je rommel laten liggen.. *zucht*

10 Responses to "Tien uur"

Ik heb hier ongeveer hetzelfde, maar dan omdat de kuisvrouw langskomt. Alles moet netjes opzij liggen, van de grond, lege verpakkingen, glazen & soepkommen naar de keuken etc. – Blah –

(Mijn excuus: oprommelen gaat beter bij daglicht, ik doe het morgenvroeg wel. =d)

Die ouders toch, precies allemaal dezelfde. Bij mij was het net zo. ‘s middags moest ik dan mee naar de lunch garden en verplicht een groot bord verse groenten eten!

Dan hebt ge ineens weer wa kuistherapie achter de rug hé ;)

Ohja, doet em nen gelukkige verjaardag uw pappie

Komt me ook zeer bekend voor, maar mijn ouders komen gelukkig niet zo vaak op bezoek =)
Toevallig is mijn opa vandaag ook jarig =)

awel kind, weest blij dat ge zo’n zorgzame ouders hebt die u in de wattekes leggen !

hehe, mijn ouders brachten altijd een vracht colruyt gerief mee en dingen die te zwaar waren om te sleuren op de trein. Altijd leuk als ze kwamen. En dan op restaurant lekker gaan eten, nee, van mij waren ze altijd welkom :-)

Good luck! Ik ken dat…Heel lang zonder ouders = een enórme rommelhoop!

@Iphi: Kuisen tegen dat de kuisvrouw langskomt? Damn dat deed mijn ma vroeger ook, ik heb dat nooit gesnapt…

Aaaa, waar is de tijd. Mijn pa spreekt nog over de kippenbillekes op de grond, en het is ondertussen al 3 jaar geleden…

Leave a Reply

