Dramoghe

Off day

Posted on: September 1, 2006

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrgggh.

 

**Achtergrondmuziekje: Bullet Proof .. I Wish I Was van Radiohead **

5 Responses to "Off day"

Allez, en het regent nog nie eens?

Komaan, volhouden hé, nog twee dagen en ge zijt er van af.
En dan vieren maar ;)

Owja, en nen algemenen offday af en toe moet is kunnen.
da’s nimeer als normaal.
Ge moet gewoon een uitlaatklep vinden voor uw frustraties ;)
En waarom kunt ge uw comments ni editten :\

Give me a D
Give me a R
Give me a A
Give me a M
Give me a O
Give me a G
Give me a H
Give me a E
Gooo…. Dramoghe!

Ha! Super :D Bedankt hé Rik!

Leave a Reply

