Dramoghe

Insomnia

Posted on: September 2, 2006

Omdat ik mijn vorige herexamens telkens in de namiddag had en ik altijd al een beetje een nachtmens ben geweest, had ik mijn ritme wat verlegd en blokte ik de voorbije dagen vooral ‘s nachts.

Mijn laatste examen echter – mondeling Duits – valt in de voormiddag en omdat ik er liever niet zou verschijnen als een zombie ging ik vanavond wat vroeger slapen. Zo zou ik morgen ook vroeger kunnen opstaan en zou ik tegen maandag leven zoals een normale mens.

Helaas, na twee uur plafondstaren ben ik terug opgestaan. Scheisse!

Die Schwache und die Starke Deklination zullen mijn gezelschap wel appreciëren.

 

**Achtergrondmuziekje: Friday I’m in love van The Cure **

6 Responses to "Insomnia"

Heerlijk achtergrondmuziekje ;)

Wacht nie meer te lang van in je bedje te kruipen é nachtmeisje … De aanhouder wint ;)

En zo merkt ge nog eens wie er op dit uur allemaal wakker is. Dat noem ik pas normale mensen! Sag dass ich es gesagt habe, Schätzi.

Succes bij je laatste… (We zouden het in’t Duits schrijven, maar geen flauw benul hoe dat dan klinkt. =)

Oh, ik had net hetzelfde voor gisteren. Ik was moe en wou ook eens vroeger gaan slapen, maar ben uiteindelijk toch maar weer opgestaan omdat ik niet kon slapen. Een paar uurtjes later ging dat weer een heel eind vlotter en nu ben ik terug goed uitgerust.

Mocht je nog vragen hebben i.v.m. Duits, mail me gerust. Als leraar Duits help ik graag. Viel Erfolg!

@ Jurgen Bockstaele: Dankjewel mercie, maar ik denk dat de deadline wel een beetje kortbij valt :)

Leave a Reply

