Dramoghe

Amnesia

Posted on: September 3, 2006

Ik wilde hier een vreed interessante post typen, maar tegen dat m’n LiveWriter-schermpje geopend was, was ik het al weer vergeten. ‘t Zal voor een andere keer zijn..

Voor de rest..
* We zijn zondag en om één of andere reden denk ik steeds dat het dinsdag is..
* Ik heb al twee dagen koud. Ofwel ben ik dus ziek aan het worden, ofwel IS het gewoon koud..
* Ik heb zin in Lasagne..
* Ik wil mijn nummer één plaats helemaal niet delen..
* Mijn zwarte pumaatjes gaan zeker al helemaal verkocht zijn tegen dat ik er maandag om ga..
* Ik moet dringend de datum van mijn proclamatie zien te weten te komen.. Help?
* Zatte mensen en huwelijksfeesten zijn een slechte combinatie..
* Windows XP heeft eindelijk één of ander service pack update gedaan. Jammer genoeg krijg ik nu bij het opstarten elvendertig keer te lezen dat ik geen ‘genuine’ versie van Windows heb..
* Er staat nog maar 1 chocomousse in de koelkast..
* Ik zet graag twee puntjes aan het eind van een zin..
* Ik zal nu echt wel een to-do-na-de-examens-lijstje moeten maken, want de helft van de dingen die ik moet doen ben ik alweer vergeten..
* Ik vergeet precies nogal veel..

16 Responses to "Amnesia"

Dat van die twee puntjes op het einde van een zin heb ik ook! Ik vrees dat ik sowieso nogal into leestekens ben..

Woeps, geen idee, ik zal het eens navragen!

Als je zin hebt in lasagne moet je lasagne eten, voor je het vergeet :) !

[…] Enneuh, de twee puntjes ipv drie voor een ellipsis? Ask dramoghe.. […]

@ Pierre Vis: Ik heb het eigenlijk ook nogal voor uitroeptekens, maar puntjes komen bijna altijd in per twee..

@ Tom: Great! Thank you very much!

@ Filia Solis: Ik denk dat ik mama aan het werk zet, dan kan ik er morgenavond misschien eten :D

Bij mij staan er nog twee chocomoussekes in de koelkast :)

@ Mirthe: Intussen staan er bij mij eigenlijk al geen meer :P

Mmm, chocomousse, ik heb weer zin om er weer te maken. Van die lekker stijve fondant :-)

Je vergeet veel omdat je hoofd vol aan het geraken is, dat is een goed teken voor Duits :-)

oe die lijstjes zijn om bang van te worden…

Van dat Windows IeksPéé gedoe ben je trouwens niet de enige, ze vallen mij daar nu ook al een maand of twee mee lastig…
Ik ga dringend dat programma’tje dat we gekregen hebben van de kompjoeterwinkel er nog eens moeten op loslaten, dan ben ik weer gerust voor 2 weken ofzo …

Hey,

uit mijn mailbox (copy/paste):
———————————————–
Vrijdag 8 september :
mededeling resultaten schijf 1 en 2 en feedback
(afspraken worden nog vastgelegd met LB en LTB)
———————————————–

voila sé, uren volgen dus nog wel, maar hou vrijdag vrij ;-)

@ KOen: XP-problem solved!

@ Tom: DAnkjewel! Toch handig, zo’n inside man ;)

Mocht je het nog niet gezien hebben: de uren staan op Dileahs, onder Valvae Studenten –> aankondigingen

groetjes

@ Tom: Ik had het gezien. Bedankt en tot morgen!

[…] Doe de twee-puntjes-ellipsis-hype! […]

Leave a Reply

