Dramoghe

F*$ù^µk

Posted on: September 3, 2006

Geveld door kou, rugpijn en duizeligheid geef ik het studeren op en kruip ik vandaag vroegtijdig onder de wol. Hopelijk lig ik niet nog uren wakker van de stress. Misschien kan dafalgan een handje toesteken..?

In mijn glazen bol zie ik koorts opkomen.. De herexamens zullen geen dag te vroeg gedaan zijn.

9 Responses to "F*$ù^µk"

Nogmaals, veel succes en daarna is er nog tijd genoeg om ziek te zijn. Nog eventjes volhouden. =)

Veel succes met de laatste loodjes!

Een beetje muntthee met een schepje honing in kan enorm veel deugd doen.

Doorbijten hé!

Nog even doorbijten. Daarna kan je terug een heel jaar rusten (enfin, zo deed ik het toch)

[…] Gisterenavond 22u30: … oh nee … Wat doet een verstandige mens zoals ik in zo’n geval? Jawel, dafalgan slikken en bedje in! […]

Bedankt voor de steun :)

Leave a Reply

