Dramoghe

Nog nooit zo wakker geweest..

Posted on: September 4, 2006

Gisterenavond 22u30: … oh nee … 
Wat doet een verstandige mens zoals ik in zo’n geval? Jawel, dafalgan slikken en bedje in!

0u30: Na twee uur liggen ‘zen’ wezen, lichte paniek na een blik op de klok te hebben geworpen. M’n hoofdje klopt en ik heb het een beetje heel erg warm. Nachtlampje wordt voor de eerste keer aangeknipt, koorts meten, 37°. Could be better, could be worse. Licht weer uit, verder slapen liggen te liggen.

1u30: Licht voor de tweede keer aan. Glaasje water drinken, cursus er nog eens bij nemen. Als dat niet slaapverwekkend is.. Kwartier later met hoopgevend gegeeuw licht weer uit. Verder .. liggen te liggen. *zucht*

3u: Nog steeds wakker.. Opstaan. Glaasje melk opwarmen, slaapliedjes op de mp3 speler..

4u: Zzzzzzzzzzzz. Nee, ik lig niet te slapen. Een mug heeft zich op één of andere manier mijn kamertje binnengewerkt. M’n raam is nochtans dicht, het is donker en toch is dit mormel uit het niets opgedoken. Beetje van war on mosquito’s gedaan, maar voelde me op den duur een beetje als een Amerikaan op zoek naar Bin Laden.

4u55: Maag knort. Yoghurtje gegeten. Koorts? 35,8° Back to normal that is. Great!

5u30: Oh! Kijk, de lucht is rood! Niet rood rood, maar grijs met een rood schijntje zo! Hoofdpijn. Ik besluit dat het te laat is om nog te slapen en ik sta op. Een welverdiende warme douche genomen. Wat zeg ik, een hete douche! Een half uur lang.

6u: De lucht is niet meer rood. Radio aan. Kijk eens aan, ‘t is Peter van de Veire. Ik denk niet dat ik ooit vroeg genoeg wakker was om hem ‘s ochtends te horen. Hmm, ik heb ‘s ochtends precies een ander gevoel voor humor dan om 16u in de namiddag.. *kijkt bedenkelijk*

6u10: Nog steeds hoofdpijn. Dafalgan 2. Yoghurtje en fruitsapje uit de koelkast gehaald. Achter m’n bureautje gaan zitten. Duits macht Spass. Maar dan met zo’n rare S die op een B lijkt achteraan.

7u: Mijn overbuur zijn wekker gaat af. Mijn yoghurtje is al half op.
7u10: Nog even examenlokaal opzoeken.. De zolder..  Proclamatiedatum? Nee..
Oh! Mails! Ah! Comments op blog! Ooooh.. Kevin Major..   *zwaait*
Dankjewel voor de steun iedereen!

7u20: Duits dus..
7u30: *geeuw*
7u31: Geeuw?! Hmm, dat moet een vergissing zijn..

8u:  Sofie Lemaire leest het nieuws.. ‘t Is nog te vroeg voor Kevin Major denk ik.. :P
9u: De mug is dood! Ha! Victory!

10u30: Mirror check.. Bad hair day? Check! Puistje? Check! Wallen onder de ogen? Check! Mondeling examen? Check! Fuck me botjes? Check!
Alrighty then! Let’s go!

12u30: Ik ben er vanaf. Ik heb wel weer m’n Jean-Marie Pfaff – Duits moeten bovenhalen, maar alla. Vakantie! Maar eerst toch even m’n bed in voor een paar uur, ik heb zo het gevoel dat het nu wel zal lukken om in slaap te vallen..

5 Responses to "Nog nooit zo wakker geweest.."

Yay voor vakantie!

En slaapwel :)

dafalgan is hot. zeer hot.

Van insomnia gesproken… Je bent er nu gelukkig vanaf :)

KM heeft vakantie, net als gij (o: enjoy!

@ Lou: :P Jaja, en hoe weet jij dat hé?
Dankjewel mercie!

Leave a Reply

