Dramoghe

GESLAAGD!

Posted on: September 8, 2006

En ze hebben me niet eens moeten delibereren of niets!

*maakt een vreugdedansje*

 

Ik ben nog nooit zo trots geweest op m’n eigen..
Hoewel het vorig jaar wel spannender was omdat de geslaagden toen nog werden afgeroepen en ik toen helemaal niet verwacht had om mijn naam te horen en de verrassing veel groter was, ben ik nu trotser. Want nu heb ik de klus helemaal alleen geklaard.  *grijns* 

Oh, psssst.. ik heb een 15 voor ICT !

33 Responses to "GESLAAGD!"

*danst mee*

Proficiat :)

Sjieke dinges! :)

Ik meng mij eveneens graag in de dans en feliciteer je.

Proficiat!
Moge uw dagen gevuld zijn met wijn, lekker eten en mooie mannen :P

Yep, tournée générale!

… een 15 voor ICT, is dat goed of is dat, euh, minder goed?

Congratulations!
En dan nu genieten van de resterende vakantiedagen… :D

Proficiat! Geniet van je weekje vakantie :p

Ah, dus toch nog wat geslapen? (o; Well done!

Amai, jullie weten dat snel.

Een dikke proficiat zowaar!

Dikke proficiat, ge hebt dat goed gedaan ;)
Mee duimen voor den dinsdag voor mij. :)

Proficiat. Zelfs het Duits overwonnen. ;) Geniet nog van de resterende (terug zonnige!) vakantie. =)

Super! Dus al die slapeloze nachten zijn toch nog ergens goed voor geweest :)

herzlichen Glückwunsch!

¡Felicitationes!

Een dikke proficiat!

Beleza!

goe gedaan jongsken! laat u maar ne keer goe gaan! ge hebt het dubbel en dik verdiend.

Proficiat!
Volgend jaar in 1ste zit? ;)

Dankuwel mercie! :D

@gugfuz: Dat is goed!
@joene: jups, een hele volledige week!
@Gryphin: Ik hoop het! Dat is toch de bedoeling hé.

Geproficiateerd!! Congratuléétions! etc. :)

Proficiat, ik wist het donderdagmiddag al … of nee, toch niet want ik weet je naam niet :-)

Iedereen ligt al hijgend op de grond van het dansen als ik toekom, maar swat, toch proficiat!

Onder het motto: beter laat, dan nooit, ook van mij een welgemeende proficiat! Goed gedaan!

Leave a Reply

