Dramoghe

Feesje

Posted on: September 10, 2006

Gisteren ben ik voor het eerst in drie maanden tijd nog eens naar de ksa bar geweest. Ik had mijn vriendjes wel een beetje gemist, want ‘de bar’ is eigenlijk mijn vaste stekje op zaterdagavond. Examens, vakantiejob en herexamens hadden me er echter een eindje weggehouden.

Buiten het feit dat de muren geschilderd waren (jammergenoeg in hetzelfde kleur), was er helemaal niets veranderd. Dezelfde mensjes, hetzelfde geleuter, hetzelfde gezever, dezelfde discussies én vreed veel aandacht voor mijn botjes..
Wie zegt dat jongens geen interesse hebben voor mode kent er niets van. Zonder pardon kreeg ik de labels retro en jaren dertig opgeplakt.

Oh en een goede raad: als je iemand drie maanden niet gezien hebt mag je er niet van uitgaan dat die nog samen is met zijn vriendinneke. Dat kan namelijk tot ongemakkelijke situaties leiden..

Klein beetje te veel gedronken, véééééél te lang blijven plakken. Het leven kan toch schoon zijn.

6 Responses to "Feesje"

Komt er nog n foto van die botjes?! Ik ben – blijkbaar – een niet eigentijdse jongeman die niet zo bewust is van de laatste nieuwe modetrends..

Met het laatste ben ik het helemaal eens
Ik ben ook een beetje veel te lang blijven plakken en had ook een beetje veel op :)
En wanneer komt ge uw bottekes nu is showen :p

hehe, je mag van niks uitgaan op gebied van relaties.

Het waren toch geen Fuck Me botjes ?! Dan kan je inderdaad wel vrrreed veel aandacht verwachten :)

Botjes? Cowboystijl? Noooo!

Het was blijkbaar een héél zwaar feestje, we zijn nu al een week verder en het blijft stil :eek:

:)

Leave a Reply

