Dramoghe

Chaos troef

Posted on: September 20, 2006

Scholen die nieuwe systemen invoeren zouden aan de lectoren van dienst toch eens deftig moeten uitleggen hoe dat nieuwe systeem nu precies in elkaar zit, zodat die lectoren dat dan ook eens aan de studenten kunnen uitleggen.

Deze namiddag heb ik namelijk vooral dingen mogen horen zoals  “ik zou eventueel de maandag dit kunnen geven en dan de woensdag dat en dan de donderdag moeten jullie maar zelf werkcollege houden” en “baja, doe maar zoiets, ik weet ook niet hoe het zit” en “misschien schuif ik dat nog wel op, ah nee, dat gaat niet. of gaat dat nu toch?”.

Je zou van minder een punthoofd krijgen. Waar ik dan weer geen punthoofd van krijg is het feit dat we een uurtje vroeger vrij waren en dus nog een terrasje konden doen. Wat ik niet gedaan heb, ik moet namelijk dringend op zoek naar een stageplaats en ook wel naar de formulieren om dat zo een beetje in orde te brengen.

4 Responses to "Chaos troef"

hihi … die had ik van ver zien aankomen :-)

tsss! ‘t Is toch waar zeker! ;)

Dan gaat een mens een keer vol goeie voornemens naar de les :)

Hehe, ik herinner mij een opleidingscommissie (overlegorgaan proffen & studenten) waar een prof volledig uit de lucht viel toen een collega haar vertelde dat BAMA al het volgende jaar van kracht ging. Dat was in april, kun je raden.. :)

Awel, ‘t is van ‘t zelfde op Sint-Lucas ;)

Leave a Reply

