Dramoghe

Strange feeling

Posted on: September 20, 2006

M’n hoofd is leeg en m’n hart staat op springen.

Ik word er helemaal onrustig van.

11 Responses to "Strange feeling"

It’s called love ;-)

*sigh* Waar is de tijd…

Mijn hoofd is vol en mijn hart loopt over :-)

Het lijkt me anders een zalig gevoel! :)

hm, flauwheid en hartkloppingen… ik snap niet waarom me daar jaloers op is…

:P

hm, flauwheid en hartkloppingen… ik snap niet waarom men daar jaloers op is…

:P

leeghoofdigheid en springend hart

lang leve de vrouw

Moh moh, The Sherminator leeft ook nog :P

En jullie zitter er trouwens allemaal helemaal naast.
‘t Is spel in ‘t menage..

Ik denk dat er iemand het halve internet achter z’n gat gaat krijgen ;):

“Zeg dat ie heel lief voor je moet zijn, of hij krijgt het halve Belgische internet achter zich aan. ”

(met dank aan iphi voor de quote)

Wa? Nou al spel? Proper…

Leave a Reply

