Dramoghe

Lichaamstemperatuur

Posted on: September 21, 2006

37,6°..  is dat koorts? Het voelt wel een beetje koortsig.

7 Responses to "Lichaamstemperatuur"

Volgens Wiki zit ge juist op’t randje :)
“Voor de mens ligt de normale lichaamstemperatuur tussen de 36,5° en 37,5° Celsius”

Lichte verhoging, heet dat :)

Mijn moeder zou overstuur naar de badkamer lopen en daar alle mogelijke pilletjes, poedertjes en thermometers uit halen. Maar ik beschouw dat als volstrekt-normaal-doch-een-lichte-september-hausse.

Boven de 37° is in ieder geval ernstiger dan onder de 37°.
Tot zover mij medische kennis :-s

En mijn mama hé.. die heeft net mijn broertje op weg gestuurd om mij in Gent een heleboel pilletjes en poedertjes te brengen.. :D

‘k Hebbet u al gezegd : een mama uit de duusd !

Bij ons thuis is het pas vanaf 38 koorts:-p

Leave a Reply

