Dramoghe

Outro!!

Posted on: September 21, 2006

Waar is je blog naartoe? Dat is nu al zeker 4 uur zeg..

3 Responses to "Outro!!"

[…] Volgens co-conspirator Dramoghe is Outro al een tijdje uit de lucht, en ik heb nog geen ‘help!’-mail gekregen? […]

zegzegzeg… blijkbaar maken andere zich meer zorgen over mijn blog dan ikzelf :D

Die was inderdaad een hele tijd offline, maar dan heb je toch gewoon wat geduld tot die weer online is !!!
De laatste tijd ontving ik nogal wat mails dat ze servers ed. veranderen, maar dat zelfs dan het probleem niet opgelost raakt. Al vertelden ze ook dat ze er mee bezig zijn en tussendoor hadden ze ook nog eens een dos-aanval te verwerken.

Dus ik laat die mensen wat doen hé, ik ben zo’n type die op een drukke zaterdagmiddag in het warenhuis heel rustig kan blijven achter een oud vrouwtje die 3 cent in haar tas aan het zoeken is :D

Btw… Outro is back online :P

[…] Blijkbaar was er gisteren een probleem waardoor mijn blog vele uren offline was. Dit tot grote ongerustheid van andere bloggers (dramoghe, Tom). […]

Leave a Reply

