Dramoghe

Dardennen

Posted on: September 22, 2006

Na een hele week les introductie heb ik volgens mijn oudertjes wel een weekendje vakantie verdiend. Deze namiddag komen ze me dus in Gent ophalen en vertrekken we naar de Ardennen. Wandelen.
Met mijn conditie wordt het een weekendje afzien en daarna nog een weekje stijf zijn ook.

Maar voor het zover is moet ik nog de afwas van de hele week doen en m’n valies maken. En dat in amper een uurtje tijd.. Stress!

11 Responses to "Dardennen"

Amai, soepele ouders heb jij ;-)

Ik wou dat ik mijne verlof ook zo kan regelen…oh wacht, dat kan ik ook hehe

vakantie mag je niet associeren met de woorden afzien en stijf zijn.. snap dat nu toch eens?! :)

Amuseer u :)

Met wandelen zie je niet zo snel af hoor, maar je moet wel geschikt schoeisel hebben.

Ik wist niet ge in Gent zat hele dagen. ;) We gaan dan eens samen moeten gaan ‘lunchen’ over de middag (oftewel broodje – graslei – zonnig – warm). Je moet me maar es mailen als je daar zin in hebt.

Rijdt ge niet met de fiets naar de lessen/introducties in Gent?

Wanneer komt het echte ver-weg-vakantie-werk?

aarrggh laat jij je afwas een hele lweek staan!!!!!
:D veel wandelplezier en trek veel foto’s hé

Al vakantie na een weekje introductie? Hoe moet uw zomervakantie er dan wel niet uitzien ;)
Anyway, veel plezier ;) En foto’s natuurlijk eh :)

Graaf!
Al ben ik nu wel blij dat mijn ouders mij niet ontvoeren om te gaan wandelen…;-)

@ Crowolf: schoenen.. check!

@ Alcyon: Nee, alles wat verder ligt dan 2 minuten stappen, daar neem ik de tram of bus voor :)

@ Dwangbuis: dat vraag ik mij ook af..

@ Mirthe: euhm.. vol herexamens?

@ Bert: Goed idee, je mag je alvast aan een mail verwachten!

Leave a Reply

