Dramoghe

Who art thee?

Posted on: September 24, 2006

In de mailbox..

Ik kan zolang naar je staren
zonder dat je mij dan ziet
ik kan strijken door je haren
maar mijn vingers voel je niet

ik kan verdrinken in je ogen
ik kan je meenemen waarnaar ik ga
en al zou je me best mogen
je weet toch niet dat ik besta

ik kan zolang tegen je praten
zonder dat je me horen zou
en ik weet dat het je koud zal laten
als ik zeg dat ik van je hou

 

Woord voor woord gemeend..

 

beste onbekende
maak je alsjeblieft bekend
blijkbaar ken jij mij wel
maar ik heb geen idee wie je bent..

16 Responses to "Who art thee?"

dat we dit nog mogen meemaken ! ons dramoogske heeft nen stillen aanbidder. benieuwd hoe dit nu weer gaat aflopen…

ok ok, ik beken…. :p

Succes met de zoektocht :)

@ Outro: tut tut, ‘t is jouw emailadres niet :P

@ charlo: één waar ik sebiets het ip-adres eens van ga opduikelen
@ shermi: foei! zo uw vriendinneke bedriegen!

In één week een lief én een minnaar! Goe bezig zeggen wij dan (o:

Oeh, geweldig. Staat daar copyright op? :P

Zalig, zo’n mailtje. Weet je al iets meer?

Romantisch en zo, alleen spijtig dat je niet weet van wie het komt. Ik ben eens benieuwd…

Morantisch! Benieuwd van wie het komt…

Ik weet intussen wie het is, IP-adres uit de mail even door de wordpress tabel gehaald en vergeleken met het commentaar op deze blog.

De persoon in kwestie houdt zich nochtans van de domme..

Wordt het geen tijd om je bekend te maken?

I know nooothing. I from Barcelona!

@ Matthias: Manuel! Fawlty Towers!

De persoon in kwestie houdt zich van de domme?
Of het is zijn/haar (we blijven ruimdenkend) jonger broerke/zuske die u die mail gestuurd heeft. Of zijn/haar pa of zo..

Benieuwd naar de afloop…

Ik heb geen broetrje of zusje en m’n pa gaat zich daar helemaal ni mee bezighouden :)

En ja ‘t is copyrighted, vanaf nu zo ongeveer ;)

Leave a Reply

