Dramoghe

Uitzicht

Posted on: September 27, 2006

Het uitzicht uit het raam van mijn kot is deze namiddag drastisch veranderd. De kotmeneer heeft zich namelijk beziggehouden met de muur van bomen waar ik normaal op uitkijk, te transformeren in een reeks kale stammen.
In plaats van er met een kettingzaag tegenaan te gaan, kozen hij en zijn kompaan er echter voor om met een handzaagje tak voor tak te verwijderen. Efficiëntie troef dus.

Met mijn gsm kon ik er geen scherpe foto van krijgen, dus heb ik mijn webcam maar even door mijn raam gericht. Gevolg: twee minuten saai beeldmateriaal dankzij hun snelle werken..

Eindresultaat.. (met dank aan de fotograaf):
boompje-kap

10 Responses to "Uitzicht"

Ik denk dat die binnenkort ook die kale stammen uit de grond zal sleuren… hopelijk zal die dan ook de muur schilderen ;)

Met een handzaag! LOL

Ik denk dat die binnenkort ook die kale stammen uit de grond zal sleuren…
Waarschijnlijk met de hand dan :P

er blijken nog wel meer muur en boom achter verscholen.

overigens is mijn favoriet de handbijl :)

Dit werkje staat mij ook nog te wachten, de coniferen groeien naar de hemel.

Dramoghe’s kot, uw blik op de wereld!

Prachtige foto me dunkt :P

Feitelijk, als die mannen da met een handzaagske gedaan hebben, dan vind ik da zo slecht nog nie gedaan.
Een stuk of 7 bomen, met redelijk wa takken op, nie slecht doorgewerkt zeg ik.
Tenzij ze er mega lang over gedaan hebben natuurlijk.

Zo spijtig…

@ Gryphin: ze zijn er een hele dag aan bezig geweest en het waren een stuk of 10 bomen.

@ Mirthe: niets spijtig, ‘t waren vreed lelijke bomen, de helft was de dood en de andere helft had een depressie.

Leave a Reply

