Dramoghe

Studentkickoff

Posted on: September 28, 2006

‘t Was plezant. Wel beetje keelpijn van te roepen. En ook wel elvendertig keer gestruikeld over borduurtjes en scheve tegels en zo. De zingende professor was super! De La Vega ook. En ‘t Hof van Commerce ook. Diene gast van Das Pop zei grappig “dankjewel”. En Stijn Baert zijn micro stond eerst niet aan.

En ik heb jou gezien. Denk ik. En jou ook. Ben ik bijna zeker. Jij bent groot!

Tom, het is nu 1u10.

17 Responses to "Studentkickoff"

En waar denkt U mij gezien te hebben? :)

Ik ben eigenlijk helemaal niet zo zeker dat ik jou gezien heb eigenlijk. Ik hoorde die Stijn ineens Vis zeggen en toen moest ik aan jou denken zo..

Damn, ik ga het weer volledig bij het verkeerde eind hebben hé..

Idd, die ‘Vis’ waarnaar Stijn riep is één vd medeorganisatoren of zo.. :)
Tzou wel sterk geweest zijn mocht je mij op de één of andere mirakuleuze wijze gespot & herkend hebben ;-)

Mooi, mooi. Ga je dat nu bij elke post doen of zal ik toch maar es tonen hoe het automatisch kan?

Huh? Mij zien en mij niet eens aanklampen of wat? Vree proper!

En ja, ik ben idd redelijk groot :-)

@ Tom: Leg het mij toch maar een keer uit..
@ Peter: Jamajaaaa, der was gelik kweetniehoeveel volk en al en zo.
Ok, ik durfde gewoon niet :P

@ Peter: zelfoverschatting?! ;-)

Ik denk niet dat ze het daarover had :-P

Jullie zijn hi-la-risch.

@ moonflowertje: ik weet helemaal niet hoe jij eruit ziet ;)

Ik heb dus wel degelijk iets gemist, djuu toch!

Mode voor een maatje meer

Aan de mensen die mij irl kennen (of mij al eens tegengekomen zijn maar niet durfden aanspreken): ben ik nu echt zo dik? OK, ik ben groot, breed, zwaar, heb een (klein) buikje en een ferme kont. Maar is dat nu zo abnormaal?

Gisteren ben ik immers …

[…] Maar goed, ik zou verslag uitbrengen van de allereerste Student Kick-Off. Afgaande op de virtuele reacties – neen, je hebt me niet gezien :p – en de algemene ontvangst, denk ik dat de vele bezoekers meer dan tevreden waren. De optredens zelf zijn me redelijk ontgaan, wegens te druk & te veel praatjes met mensen die ik al een tijdje niet meer gezien had. Een tweede editie (op het St. Pietersplein!!) lijkt nu al een vaststaand feit, maar voor het zover is, zal er toch nog een grondige evaluatie moeten plaatsvinden denk ik zo. Zo tevreden de bezoekers waren, zo ontevreden waren sommige (heel wat?) medewerkers en helpers. Ik had ‘de bui’ reeds de dag voordien zien hangen, en op de dag zelf bleek mijn vrees ook bewaarheid: altijd maar weer dezelfde mensen die werken, terwijl anderen uitblinken in nietsdoen, of zich enkel inlaten met de leuke (betaalde?!) werkjes. Ik ben een pint gaan drinken met mensen die van 08.00 tot 21.00 bijna constant aan het werk geweest waren, en die waren daar niet echt over te spreken. Het ligt niet in mijn bedoeling om een steen te smijten naar de organisatoren, maar ik wil langs deze weg wel duidelijk maken dat ze zich niet enkel blind mogen staren op het enthousiasme van de bezoekers en de vele positieve reacties, maar ook oog moeten hebben voor wat beter kan en moet. Het was een eerste editie, en dan zijn er altijd wel dingen die vlotter en beter kunnen; daarom is een evaluatie zeer essentieel naar volgende edities toe. Ik vind de Kick-Off een fantastisch initiatief, maar mijn inziens moet er nog gezorgd worden voor een breder draagvlak van medewerkers, en mogen deze niet enkel gezocht worden binnen het faculteitenkonvent. Te veel mensen geven tijdens het optreden act-de-présence, maar zijn bij opbouw & afbraak nergens te bespeuren. […]

Leave a Reply

