Dramoghe

Zonder woorden

Posted on: September 29, 2006

Dankjewel!

23 Responses to "Zonder woorden"

Geweldig! 2 jaar geleden ook meegemaakt op Gentse Feesten.

Ideetje voor op 0110? (o:

‘t Wordt naar ‘t einde toe steeds beter… Dacht eerst dat er geen happy end ging komen :)

Toch zalig! ‘K zie ze hier op de Meir in Antwerpen al staan :)

Mooi. Gewoonweg héél erg mooi. *pinkt een traantje weg uit ontroering*

Cool, gratis knuffels. Dat moet ik ook eens proberen. :D

hehe zo mooi en zo’n mooi nummer :-)

Ooooh, dat zou echt iets voor mij zijn!
Als ik iemand tegenkom met zo’n bordje krijgt hij/zij van mij direct een knuffel!

Met meer zou de boodschap nog beter zijn… Misschien iets voor een blogmeeting op de Meir in A’pen?

Prachtig gewoon! Ik zou direct meedoen, de max!

Hou er wel van een echte gemeende knuffel,doet altijd ergens deugd.En mijn genre van muziek,kan niet meer stuk.
Groetjes stepke

Ideaal filmpje om uw zorgen te vergeten na een drukke werkweek.

Bedankt! Knuffel Knuffel!

[…] Yep, morgen ben ik van de partij. Weliswaar kan ik het hele programma niet zien, aangezien Jelle’s moeder hem om 7 uur ’s avonds komt afhalen, maar daarna stap ik terug de fiets op richting Gedempte Zuiderdokken. Roland en Boogie Boy zal ik dus moeten missen. Ik zie er dus naar uit iedereen die met een stuk bordkarton waarop “Gratis knuffel” staat vermeld eens een ferme omhelzing cadeau te doen. […]

Eerst dacht ik: wie is Hugs en wat heeft hij gedaan om bevrijd te moeten worden maar helaas bleek het om iets anders te gaan…

[…] In Gent zelf lopen er dan wel weer genoeg mensen die ik ken rond. U krijgt allemaal een knuffel in het teken van de verdraagzaamheid, indien gewenst. Het bordkarton moet U er maar bij denken. […]

Simpel en ontroerend mooi. Maar ik moet eerlijk toegeven dat het nog motiverender zou zijn moest het een mooie dame zijn…

Ik vroeg me eerst af; vraagt hij er of biedt hij er aan?
Maar in feite komt dat toch op hetzelfde neer.
Zo mooi…

Wanneer je me nog eens tegenkomt en ik je niet herken, mag je me ook gewoon vaststekken voor een knuffel :-)

Zo mooi :) Sorry maar dit ga ik stelen voor op mijn blog :D
xXx

[…] Hier gevonden… Schoon hé […]

Schitterend. Ik wou dat het mijn idee was.

[…] Na de knuffelvideo op enkele andere vlaamse blogs, gaan deze mannen juist een stapje verder. […]

Prachtig! Sommige ideeën zijn gewoon zo mooi en origineel. Waarom bedenk ik ze nooit? :)
Bedankt voor ‘t filmpje. ‘t Deed me glimlachen!

Leave a Reply

