Dramoghe

Protestsong

Posted on: October 3, 2006

Hier wordt een mens weer vrolijk van si..

Ik ben ook jaloers op Szofie trouwens..
(eerlijke vinder)

5 Responses to "Protestsong"

Ben ook jaloers op Sofie…
Ma ik had liever bij Admiral Freebee opt podium gestaan in Antwerpen dan bij Wouterke ;)

Ik ben niet jaloersz op szofie, maar ik vond het wel szchone.

iedereen vindt die clip precies :-)

En zeggen dat ik vier jaar bij Wouter in klas heb gezeten. Misschien kan ik hier nog geld uitslaan :p

Leave a Reply

