Dramoghe

Stil

Posted on: October 3, 2006

‘t Is dat mijn weekend nogal druk was en ik ook nog hopeloos achterop zit met m’n schoolwerk, dat ik moet rondbellen op zoek naar een stageplaats, dat ik keelpijn en een snotneus heb overgehouden aan een megasuperfantastisch dagje concerten.

Dat en het feit dat ik al twee dagen een rothumeur heb, zorgen ervoor dat het hier wat stil is.

8 Responses to "Stil"

Dju toch! Ik ben stillekes weggeslopen bij Smiling Cobra omdat hij in een rothumeur was, en nu hier ook al!
*trekt de deur achter zich dicht en gaat grommelend nog een stukje werken*

Gratis knuffel nodig?

Rothumeur hier, rothumeur bij smilingcobra, rotweer buiten,.. ‘t Is toch niet besmettelijk hoop ik?

(kop op, morgen is weer een dag en zo een stilte af en toe kan eens deugd doen)

Het zonnetje komt erdoor in Gent, doe een wandelingske, snuif gezonde frisse lucht op (en doe een sjaal aan voor uw keelke), ga een warme choco gaan drinken met een goeie vriendin ofzo… Binnenzitten en tobben is nie goed voor de geestelijke toestand.

Moest ik een humorist zijn, ik zou in m’n narrenpakje springen om je op te beuren. (neen, daar mag je geen ‘mental picture’ van maken…)

ik wille kik ier gerust wat lawaai make ze, bij deze : prroooaaaap!!!!!!

Dat allemaal komt me zeer bekend voor…

waar een nieuw vriendje al niet goed voor is

@ crowolf: ja

@ bert: wandelingetje heeft inderdaad geholpen, maar niet voor lang jammergenoeg

@ shermi: je loopt achter. het nieuw vriendje is intussen al ex-vriendje geweest en is momenteel weet-niet-wat-hij-wil-vriendje.

Leave a Reply

