Dramoghe

Spannende tijden

Posted on: October 6, 2006

Momenteel ben ik druk bezig met een cv te maken. Erg indrukwekkend wordt hij niet, werkervaring komt er al niet op, want ik heb er geen (of toch geen van belang). Echt veel staat er dus niet in.
Een sollicitatiebrief moest ik van de ‘stageplaatsmeneer’ niet schrijven en die cv, “dat mag een kortje zijn”.

Het ziet er dus naar uit dat ik morgen geen gesprek met een stijve hark ga hebben. Hoewel ik nog steeds zenuwachtig ga zijn, is dit al een beetje een geruststelling. 

Other than that.. projectjes die hopelijk in een stroomversnelling komen hé. Hé?! *wink wink*

3 Responses to "Spannende tijden"

*wink wink* terug ;)

Bwa ja, ene keer da ge voor die stageplaatsmeneer staat, zijn uw zenuwen zo voorbij. Want tis precies nogal ne losse ;)

Leave a Reply

