Dramoghe

Verwarring troef

Posted on: October 8, 2006

‘t Wordt tijd dat ik weet wat ik wil gdv! En zij ook.

‘t Wordt tijd dat ik denk voordat ik doe.

‘t Wordt tijd dat ik niet meer met mijn voeten laat spelen.

5 Responses to "Verwarring troef"

Je bent ni de enig die verward is, na ‘t lezen van uwen post ben’k da nu ook wel een beetje :)

Nooit weet je voorop wat de juiste handelswijze zal zijn…

‘t Wordt tijd!

What seems to be the problem ?

@ dieu: De stemmetjes in mijn hoofd spreken elkaar tegen.

Leave a Reply

