Dramoghe

Pizza à la turkoise

Posted on: October 9, 2006

Sleepstraat. Ak Deniz. Pizza. Lekker.

Maar deze keer wel geen achterafje gekregen. Wat een teleurstelling seg.

4 Responses to "Pizza à la turkoise"

Mama heeft je héél duidelijk gezegd dat te véél junkfood niet goed voor je is, en nu zit je alwéér pizza te fretten !

@ dieu: Mama’s zeggen zoveel. Je hoeft die niet altijd te geloven.

Ik heb ook nog een bonnetje van de flair zo. En zit me af te vragen of dat de moeite is. Als je al geen achterafje krijgt :)

@ Moonflowertje: Oh! Ik heb ook nog zo’n bon liggen! En ik had daar niet eens aan gedacht!

Meestal krijg je wel een achterafje. Warme appelthee of zoiets straffers. Maar deze keer niet en ik was het nu nochtans zo gewoon :P

Leave a Reply

