Dramoghe

Brol

Posted on: October 10, 2006

Ik ben precies niet zo goed bezig..Feeds

26 Responses to "Brol"

Een of andere zotte uitspraak gedaan op die bewuste ‘kelderdatum’? :-)

See you…

herkenning bij bovenstaande foto…

eej jong
feed stats? in wordpress? da bestaat? :)

Amainie… Ik kom niet boven de 18 uit…Daarom kijk ik liever naar views :)

oei, dat zal toch niet te maken hebben met mijn komst zeker? ik lees uw blog namelijk nog maar sinds enkele weken….

@ eefje: ik dacht het niet..

@ stuffonwalls: laten we een clubje oprichten :P

@ frans: dat oranje heeft u verblind jong.. ;)

@ alcyon: jamaar, ik wil die feed stats ook hoog :(

@ gypsy: wees welgekomen! ik denk toch niet dat jij er voor iets tussenzit hoor :)

Kom naar Blogcom en ik en Michael zullen er iets aan doen ;)

of schrijf gewoon nog iets over u botjes dat is leuk voor iedereen en voor de google resultaten :)

Voila, probleem opgelost.
Brengt dit terug een ‘smile’ op je ‘face’? ;-)

@ Michael: Interessant!

En ik maar denken dat ik populair was en al :P

Ja, ‘k heb het ook zitten. Wat een ontnuchtering. Brr.

mm dramoghe ik denk dat die stats alleen in wordpress.com-blogs zijn.. niet in zelfgehoste blogs zoals die van mij (kunt ge trouwens uw blogrolllinkje aanpassen naar mijn blog? bedankt!)

@frans: Feedburner.com eens proberen, dan hebt ge wel stats

@ frans: Ach, dat zou wel kunnen. En ik heb het aangepast si.

je views zullen het nu wel compenseren denk ik ;-)
just ja blogcom is nu vrijdag al ;-)
we’m zeker dezelfde taxi?

Link geplaatst op mijn site, hopelijk helpt dat wat… (*kuch*)

re: neen geen mail gehad…
nu ik mijn auto terug heb mogen jullie met mij meerijden hoor
laat maar wat weten via mail.

Over botjes gesproken, heeft er nu feitelijk al iemand de beloofde foto’s gezien? ;)

Ik heb ze al in het echt kunnen aanschouwen ;)

Ik ondervind precies hetzelfde: mijn pageviews gaan in langzaam stijgende lijn, maar mijn Feed Stats zijn compleet gekelderd. Begrijpe wie kan. Ik denk dat je met de titel van je post de spijker op de kop slaat: brol.
Nog bedankt voor je vriendelijke bericht.

Jaaa, botjes! Daardoor ben ik hier terechtgekomen, ahum. En ik moet er elke keer aan denken als ik een vrouw zie passeren met bottinekes… Ik vraag mij nog altijd af hoe ‘fuck me’-botjes er nu eigenlijk uitzien!

@ alcyon: Het zijn witte enkellaarsjes met een ronde top. En ik heb er geen :D

Ja Dramoghe, de verwachtingen over die botjes zijn nu zoo artificieel hoog gespannen, dat ge maar beter kunt zorgen dat ge d’er aan hebt ;)

Die verwachtingen zijn zooo artificieel hoog gespannen dat jullie alleen maar teleurgesteld kunnen zijn. Ik zou ze dus beter niet aandoen :P

Leave a Reply

