Dramoghe

Waardering

Posted on: October 10, 2006

Waarderingsregels van een nv.  Een vers op te richten nv. Van een consulting-bedrijf meer bepaald. En ik zou die moeten opstellen.

Ik weet begot niet eens wat waarderingsregels zijn!  

Bedrijfsspel van mijn voeten..

*buigt zich terug over stapel onduidelijke richtlijnen*

7 Responses to "Waardering"

Moest het nu ICT zijn hé ;-)

ik kan u helpen
15€/uur

@ Tom: ‘t Is dat ik al een ict-wonder op m’n eigen ben *kuch* of ik had u al overstelpt met mails ;)

@ Shermi: Zeker dat je zoveel waard bent?

Ik moet wel een teleboom of iets opmaken :|

@ Dramoghe: Heel zeker! Eigenlijk ben ik nog meer waard maar gij krijgt een prijsje gezien ik het gevoel heb dat een paar lessen niet voldoende zullen zijn :d

ba dum dum *ching!*

@ shermi & man+plan: Ja, span maar samen jullie daar! Poeh!

Leave a Reply

