Dramoghe

Cutting Edge rules!

Posted on: October 11, 2006

En Kevin Major ook. En Lou vaneigenst ook.

Gisteren kreeg ik een mailtje van Kevin via het fantasitische CuttingEdge waarin hij mij meedeelde dat hij mij eventueel mogelijkerwijs naar het filmfestival van Gent zou sturen naar de première van “Metal, a headbanger’s journey”. 

Ik ben altijd in de mood voor een filmpje en aangezien ik nog nooit tijdens het filmfestival naar de film ben geweest, heb ik een mailtje terug gestuurd naar de Kevin en ik heb hem maar direct ook mijn gsm-nummer gegeven.
Als je iets doet, moet je het goed doen, niewaar?

Anyhow, daarnet rinkelde mijn gsm en je raadt nooit wie het was.. KEVIN MAJOR! Man man man, die stem.. ik kreeg er bijna hartkloppingen van.
Jammergenoeg kon ik niet veel zinnigs uitbrengen en ik verdenk hem er zelfs van dat hij met mij aan het lachen was!

Maar nu heb ik dus het gsm-nummer van Kevin Major. *grijns*

En ik mag dus vanavond om 22u30 naar de film. En ik mag zelfs iemand meenemen. Als dat niet mooi is!

Danjewel dus Cutting Edge. Dankjewel Kevin. En dankjewel Lou voor de tip om mij in te schrijven op de nieuwsbrief zoveel weken terug. En ook wel dankjewel om die nieuwsbrief elke dag weer netjes in mijn mailbox te droppen.

9 Responses to "Cutting Edge rules!"

Pfuh, ik heb Kevin Major zijn gsmnr al jaren, sinds ik toen naar de opnames “French quiz” ging kijken… En zo zijn er waarschijnlijk duizenden bevoorrechten ;)

Geniet van de film, ik wil wel graag een reviewke lezen hier…

@ survivor: sssshht! ik had hem nog nie.

Ik durf wedden dat je dag niet meer stuk kan nu, ik ben het zelfs heel zeker.
Wie is trouwens de gelukkige die met je mee mag gaan? (Je kent mij hé, altijd een beetje nieuwsgierig)

shit aangezien ik niet gebeld ben door cutting fukking edge…moet ik dus kaarten kopen voor metal a headbanger’s journey
:s

ik ga wel proberen te gaan :-)

Iemand die ik ken is eindredacteur bij CE en heeft mij proberen binnen te krijgen als reviewer. Alleen heeft ‘de Kevin’ niet op mijn mails gereageerd. His loss zou ik zo zeggen :)

@ crowolf: Ik zou toch eerder zeggen: your loss :P

Tss, ik ben jaloers, ni omwille van dieje gsm nummer, maar wel omdat ge naar diejen film moogt. Dieje nam alleen al…
Zie maar dat ge na fatsoenlijke review maakt ;)

Geniet ervan! Btw, het zal wss zijn werkgsm zijn. Je kan hem dus enkel terugbellen tijdens kantooruren. De vraag is alleen, wat zijn kantooruren voor hem… ;)

Dank voor de reclame (o:

Leave a Reply

