Dramoghe

———————————————————-

Posted on: October 12, 2006

Het is zover.

Zonet belde mama me op met slecht nieuws. Onze trouwe viervoeter beleeft zijn laatste dag(en?).

In amper twee weken tijd is hij enorm achteruit gegaan en sinds gisteren komt hij nog nauwelijks overeind. De pijnstillers die we hem gaven helpen blijkbaar niet meergenoeg en hij heeft constant pijn.

Morgen gaan ze ermee naar de dierenarts en waarschijnlijk zie ik hem niet meer terug.

FUCKMILJAARDEDUUSTGODVERDIKKENOGANTOEKLOTEBEDOENING. 

Ik zit er verdikke nu al bij te bleiten.

16 Responses to "———————————————————-"

Misschien is het maar beter zo. Kwestie van het lieve beestje niet teveel te laten afzien. Toch veel sterkte gewenst.

Is de viervoeter een hond of een kat?
Het is heel spijtig, maar misschien inderdaad beter zo. Sterkte!

Net zoals bij mensen vind ik het afzien naar het einde toe van dieren enorm aangrijpend. Maar ik denk idd dat de korte oplossing in zo’n gevallen toch wel de beste is. Veel sterkte en we gaan morgenavond ons best doen om dit nare moment te verzachten.

Shit, zo erg voor u jong!

Veel sterkte …

Een dier wordt een deel van de familie hè. Veel sterkte gewenst als de tijd komt…

Sterkte meid, vertroetel hem nog goed…

veel sterkte meid, een huisider verliezen is als een beste vriend verliezen…
zo ben ik nog altijd niet over de dood van mijn dwergkonijntje, de illustere Nous I
zijn opvolgers waren minder illustere maar even beruchte hamsters van mijn zus.

hopelijk ziet het beestje neit te veel af!

niet te onderschatten, het verlies van een trouwe viervoeter… heel veel sterkte toegewenst.

Soms is een huisdier meer familie dan de familie zelf. Veel sterkte en vanavond een dikke knuffel.

@ Iedereen: Intussen is hij er al niet meer.

Vorige week was het nog zijn verjaardag, hij was twaalf jaar, wat al behoorlijk oud is voor een hond. Maar na twaalf jaar ben ik er dus wel nogal erg aan gehecht.

Heel veel sterkte!!!

Leave a Reply

