Dramoghe

4

Posted on: October 12, 2006

De film van vanavond heeft een score van vier op vijf gekregen. We moesten zo een scheurtje maken in ons ticket om te laten blijken hoe goed we het wel (of niet ) vonden om zo mee de winaar van de  ‘publieksprijs’ te bepalen.

Vier. Een aanradar dus.  En ik ben geeneens een metal fan! En ik viel ook wel een beetje megaveel uit de toon met mijn bleke jeans en mijn witte jasje tussen al die ‘langharige zwartzakken’.

De makers van de film waren trouwens aanwezig en achteraf was er een kjoeweneej, wat trouwens nog wel interessant was en ook wel voor grappige situaties zorgde. Bijna was er geen Q & A geweest zelfs, want ze waren die twee filmmakers kwijt. Gelukkig vonden ze net op tijd hun weg (vanuit de bar) terug naar de zaal, alwaar ze nog meer dan een half uur vragen hebben beantwoord.

En zo komt het dat ik nog maar net terug thuis ben (het is nu 1.11) en tevergeefs naar metal aan het zoeken ben in m’n muziekcollectie. Wat zeg je? Eens iets aanschaffen? Ach.. morgen ben ik toch weer ‘uit de sfeer’.

 

** listening to Goodnight Moon by Shivaree**

6 Responses to "4"

nja het was uitverkcoht en ik ben er dus niet meer geraakt maar de makers zaten ook in de laatste show zo rond 22u30 hoe kunne ze dan ginder zijn geweest lol
soit really? het publiek was zo cliché iets wat de film trachtte te otnkrachten?
ik zou daa rook in felle kleuren gezetne hebben, maar op optreden draag ik meestal ook iets minder fleurige dingen lol
allez blij dat het goed meegevallen is ;-)
sommigen mensen zijn gewoon bang van metal…
ge stijgt in mijn achting :-)

Ik heb ooit is een liedje doorgestuurd, maar ge vond het nogal slecht, ik gok dat ge het direct hebt weggegooid :p

@ orcius: De Laatste Show wordt niet rechtstreeks uitgezonden, maar vooraf opgenomen ;)

@koen, dat wist een hedlere collega me dzen ochtend ook te vertellen…ja mijn hersenen zijn halfdood weet u wel ;-)

Hey Dramoghe,
Turn over to the dark side! Je zult zien dat het daar ook leuk is hoor.

Ge kunt altijd zacht beginnen, en u stilaan opwerken ;) Get ‘Eternity’ van Anathema.

Leave a Reply

