Dramoghe

Pietel

Posted on: October 13, 2006

 

Het merendeel van het publiek is tussen de twintig en de dertig, mannelijk en geïnteresseerd in internet, techniek en alles wat daar rond zweeft.

luister zelf

Ik ga naar een nerdconvention ikke.

11 Responses to "Pietel"

En ik naar een bijeenkomst van ouw zagen?

Pfft, dat linkje marcheert niet. Jammer…

@ Charlo: Bij mij werkte dat linkje daarstraks perfect hoor…

Ja, de link werkt wel, maar die audioplayer van de vrt niet. Oh well.

Nerdconvention?
Ik ben er zeker van dat het niet erger kan zijn dan dit: http://www.facts-convention.com/fa_index.html
Da’s trouwens waar ik zondag te vinden zal zijn, als ge goesting mocht hebben :p
Morgen is’t trouwens Korpiklaani, ook daarvoor geldt; als ge goesting mocht hebben…
Laat maar weten, ‘t is nog ni uitverkocht :)

Tja, ik voelde me soms ook niet echt passen, maar tegelijk vond ik het erg leuk. Dat zal wel typisch vrouwelijk zijn, zeker ? ;-)

Ikzelf ben helemaal geen nerd en geek en beschouw mezelf als horende bij de ‘normale mensen’.
Was het dan zo erg dat ik het niet gemerkt heb ?
Ik heb me namelijk schandelijk goe geammuseerd..

@ Anne: Ik heb me ook verschrikkelijk goe geamuseerd hoor. En van geek of nerd-talk heb ik niet (verschrikkelijk) veel gehoord.

hé d’r zit hier iemand die Korpiklaani kent? :-)

nja pietel legt dat wel goed uit vind ik…
leuk dat getype op de achtergrond lol

@ P: Ik heb tickets voor het filmfestival gewonnen voor vanavond. Daarbij, ik vind toch maar één of twee liedjes van Korpiklaani goe.

Een conventie voor assemblerprogrammeurs, dat kan je pas een nerdconventie noemen. Bloggers zijn per definitie geen nerds of geeks, al kunnen nerds/geeks wel een blog hebben natuurlijk. ;)

Leave a Reply

