Dramoghe

Vanavond

Posted on: October 13, 2006

Straks deze mens gaan ophalen, hopen dat deze mens zijn weg kent en dat zijn auto een comfortabele achterbank heeft en dat er hier een heleboel toffe mensen zijn.

En dat allemaal met heel veel dank aan Jeroen.

Update: Aaaah! Ik heb niets om aan te doen!

9 Responses to "Vanavond"

jawel u botten :)

Ja, enkel met botten moogde naast mij zitten. Ahja.

Die botten-lol is nu wel genoeg uitgemelkt zeker?

Ik _haat_ jou. Maar deze mag je hebben.

Jammer dat we niet meer bij elkaar geraakt zijn. Ik ben gewoon niet zo’n mensen-aanspreker. Maar je bevestigde alvast het toffe beeld dat je hier uitstraalt! Een volgende keer?

Je zag er nochtans heel goed uit ;)

Dramoghe is een toffe madam, zeg dat ik het gezegd heb! En de rest van het gezelschap waaronder de netlash boys, netsensei en kameraad Webster, Tom en Bjorn, waren ook dik OK. ‘t Was een fijne avond, met iets te veel “bangelijken” voor mij, ‘t was echt de max!

Merci allemaal!

Dramoghe alleen met botten?! Wooow!!! Zijn er toevallig ook foto’s gemaakt op de blogcom? ;)

Leave a Reply

