Dramoghe

Blogcom, the day after

Posted on: October 14, 2006

Toen ik vanmorgen om 4u uiteindelijk in mijn bedje raakte, dacht ik maar aan één ding. Kevin Major. Blogcom!
Bij het opstaan, een viertal uur later (mijn projectje, weetjewel), was het het eerste wat door m’n hoofd schoot. Het was met andere woorden geweldig bangelijk.

Leuke mensen, leuke gesprekken, lekker eten, leuke locatie ook wel eigenlijk.

Het eerste halfuurke De eerste vijf minuten was het wat vreemd tussen een groep mensen terecht te komen die je eigenlijk van toeten noch blazen kent, maar al snel was iedereen honderduit aan’t kletsen.
De ‘bangelijke’  vloeide rijkelijk, de lasagne was lekker (just hé Tom?) en de sfeer was super. Ik weet van mezelf dat ik makkelijk toeklap tussen onbekenden, maar daar heb ik gisteren wel zeeeer weinig last van gehad.

Studio Brussel had een reporter gestuurd, nl.  Stijn. Niet Stijn Van de Voorde, nee. (Van wie moest ik dat eigenlijk ook alweer vragen eigenlijk? Snoodaard!) 
Dankzij Lapin Mc Adam heb ik een interview mogen geven, waarin ik mij overigens compleet belachelijk heb gemaakt, mijn dialect kwam ineens naar boven en veel deftigs is er niet uitgekomen. Bah.
Hopelijk kan Stijn goed monteren..
Één positief punt misschien toch: ik heb de Stijn laten beloven dat hij de groeten zou doen aan Kevin Major. Over Kevin Major later meer. Misschien.

Ik heb met redelijk veel mensen een (soms kort) klapke kunnen doen, maar jammer genoeg zijn er ook mensen waar ik niet ben bij geraakt.
Voor een volgende keer!

9 Responses to "Blogcom, the day after"

Damn, waarom sta jij vroeger op dan ik… jij moet toch niet werken!

Euchm nogiet, die stijn van op Blogcom was veel knapper ;)

Blogcom: Codename Calimero

Het was echt een fantastische avond (en nacht) gisteren. Bedankt, Jeroen, voor de organisatie! Goede babbel gedaan met uiterst fijne bekende en minder bekende mensen. Heel fijn gezelschap aan onze tafel met oa Matthias, Vincent, dramoghe, Jeronimo (…

;-) ik denk dat ik voor ne keer ne keer naar nekka ge luistern emaar als ik het mis dan hoor ik het wel op ineternet zeker je westvlaams gewauwel

Ik lees overal Nekka maar het is Mekka. Soit, maandagavond luister ik mee met jullie!

Ik ken de snoodaard die moest vragen of het Stijn Van De Voorde was.

En de snoodaard is… euh… oei, ‘t was ikke

Blogcom: The day after

Zo, m’n eerste blogcom mooi overleefd. Geen spectaculaire dingen, wel een hele toffe avond. Er was echt wel veel volk en ik ben niet zo’n profnetwerker zoals Bart, ik heb m’n gesprekken dus een beetje beperkt gehouden. De lasagne was …

[…] Plaatjes vind je op Foto’s vanop het fototoestel van Speedy Shrimp Foto’s van Peter Dedecker Blogcom: Codename Calimero – Peter’s Blog Blogcom, the day after – Dramoghe Calimero – Outro_Spective We are Strong @ blogcom – CMS’s Cage of Thoughts Hoe hip bloggen is, dames en heren! – Afvragingen Er wordt over geblogd. – tantieris Blogcom – Tender Feelings OMGWTFBBQ – Clopin.be Paging Doctor Wolf – Coolz0r Calimero – B.V.L.G. Vanavond – eskimokaka Radio – Pietel.be BlogCom – The day after – 7 seconden Interessant om weten – Yet Another Blog t-shirts gespot op Blogcom – LVB.net BlogCom: ‘t was plezant! – Blogologie Blogcom Codename Calimero – Asfaltkonijn … (more coming soon) […]

[…] Hieronder het overzicht van de blogstorm rond het hele BLOGCOM Codename Calimero: Foto’s vanop het fototoestel van Speedy Shrimp Foto’s van Peter Dedecker Blogcom: Codename Calimero – Peter’s Blog Blogcom, the day after – Dramoghe Calimero – Outro_Spective We are Strong @ blogcom – CMS’s Cage of Thoughts Hoe hip bloggen is, dames en heren! – Afvragingen Er wordt over geblogd. – tantieris Blogcom – Tender Feelings OMGWTFBBQ – Clopin.be Paging Doctor Wolf – Coolz0r Calimero – B.V.L.G. Vanavond – eskimokaka Radio – Pietel.be BlogCom – The day after – 7 seconden Interessant om weten – Yet Another Blog t-shirts gespot op Blogcom – LVB.net BlogCom: ‘t was plezant! – Blogologie Blogcom Codename Calimero – Asfaltkonijn Done: Blogcom – Clopin.be Bloggers – Askatasuna Blogcom – Askatasuna BlogCom Report – MarketingBlog.eu Blogcom: voor fijnproevers – Kolgen & Laenen … en vele anderen … […]

Leave a Reply

