Dramoghe

De ballonnen heb je nog te goed

Posted on: October 16, 2006

 Deze middag heb ik bij deze sympathieke jongeman mijn boterhammekes mogen opeten. Eigenlijk heb ik helemaal geen boterhammekes gegeten maar wel een broodje, want

“boterhammekes die eet je thuis”

Gisterenavond had ik hem in een stoere bui aangekondigd dat ik ging langskomen en dat hij voor mij een broodje kaas mocht voorzien. Vanmiddag stond ik voor zijn deur, benieuwd wie er zou opendoen.

Eerste wat mij opviel (ik was nog niet eens binnen), is dat deze (bijziende) mens op hetzelfde adres woont.
Tweede vaststelling: in het echt is Tom niet half zo arrogant als op zijn blog. Eigenlijk had ik dat al een beetje gedacht, maar het was toch wel een beetje een opluchting om dit bevestigd te zien, een mens wordt nu eenmaal niet graag afgekraakt. Ook ik niet.

Ik was van plan één van mijn teergeliefde asfaltkonijn-ballonnen af te staan, maar ik ben die ergens in mijn rommelsjakosj of rommelkot kwijtgeraakt. Een zoektocht wordt zo snel mogelijk georganiseerd. Ik weet zeker dat deze cadeau ten zeerste zal worden geapprecieerd.

Zeg eens, wanneer mag ik nog eens komen?

4 Responses to "De ballonnen heb je nog te goed"

Ach de Joris! Die mag je van mij altijd de groetjes doen , moest je daar passeren! :)

De wereld is weer véél te klein.

Tom B. ineens een Asfaltkonijn fan? Waar is de tijd dat hij ons bij elke post genadeloos de grond in boorde :)

Ja ik ga die ballon niet aan mijn muur hangen hoor, ik ga hem kapotprikken. En hopen dat voodoo werkt.

Dramoghe: bij je volgende stoere bui?

Zwaai Matthias.

Leave a Reply

