Dramoghe

Mekka

Posted on: October 16, 2006

Ze hebben me eruit geknipt!

Hoera!

Weer van een totale vernedering gespaard gebleven..

19 Responses to "Mekka"

De volgende keer ontsnap je er niet aan ;)

[…] Update: ‘t Viel nog mee .. en Dramoghe heeft chance gehad!   […]

Ah de discriminatie van West-Vlamingen tiert nog altijd weelderig in Antwerpen ;)

Wacht maar tot we eentje houden in Brugge ^^

Awoee! Die StuBru’ers zijn toch zwakkelingen :P

Damn zeg, kunnen ze nu es Brugge op de kaart zetten door middel van een blogvamp, doen ze het toch wel niet zeker… Wat een gemiste kans. :)

Oei, vergeten luisteren. De schuld van Matthias! Hij moest mij er op de terugweg van de golf doen aan herinneren…

Jaja, uitleg!! Wie was er obsessief op zoek naar het goedkoopste tankstation??

dat was dus ikke… hmz.

For the record: a href=”http://www.netsensei.nl”>Matthias zit momenteel op mijne laptop te surfen terwijl ik op de vaste pc zit. Heeft hij toch niet vergeten om mijn gegevens te wissen bij het posten zekers???

en dan nu om te antwoorden op de opmerking van Mathias. 6 euro besparen per tankbeurt. Daar rij ik voor rond!

‘t is toch plezant hé.

format c: achter zijn rug, ja!!

That ‘ll show him *yek yek yek*

Vergeet niet dat als ik mijn schoen uitdoe en ermee gooi ik je nog kan raken :-p

Ik denk dat het gewoon beter tijd wordt dat ik je buiten smijt, Matthias…

*NU* worden we pas grof…

*duikt weg achter de tafel*

Pff, das wel flauw vna die stubru’ers. ‘k Had het graag gehoord!

ik vind het ook maar flauw lekker sappig westvlaams op de radio leuk toch! of was het het probleem dt ze dat niet konden ondertitelen daar bij die suckers van stubru maazt verdammt! lol

volgende keer ga ik die vent zijn cassetje ne keer volbrabbelen :-)

@ joene: Van m’n erf! Jij hebt me al genoeg uitgelachen.

@ Matthias & WebsterMC: Freaks :P Als er gebatterd wordt wil ik wel een filmke hé..

Wa, ik was niet aan ‘t lachen? Ik had het écht graag gehoord, net zoals alle andere interviews. Weally weally.

Amai zeg, dat is hier precies een chatbox …

@ joene: het gaat niet om die interviews ;)

Ja, die had ik door Koen :) bij nader inzien had ik er inderdaad misschien wat meer smilies bij moeten zetten, of een “dit is voor de zwans, lighten up” disclaimer.

filmpjes? nee, die worden meteen verbrand!

Maar ondertussen heb ik Matthias kunnen kalmeren met een aflevering van Blackadder, waarna hij rustig de deur uitgewandeld is. Mijn schoen heb ik uiteindelijk niet moeten gebruiken :-)

Leave a Reply

