Dramoghe

*sprakeloos*

Posted on: October 18, 2006

14 Responses to "*sprakeloos*"

Had die al gezien, maar inderdaad om sprakeloos te worden!

Ja, ik kom achter, kweet.

11 jaar en al zo kunnen zingen? :O
Amai goeienoene zou ik zo zeggen …

Had ik tieten, ik kreeg er harde tepels van !

Ja amai. Ik vraag me wel af of ze zover is gekomen uit eigen wil of omdat de papa en de mama dat wel leuk vonden.

volgens mij moet ik ook eens keelgeluiden maken in een micro

Wohoow!

Ik had hem ook al gezien. Kiekevel!

Amaai, nog niet gezien, maar verbluffend. Dat ze hier bij ons ook zo eens een talent vinden om naar Eurosong (for kids) te sturen in plaats van titatitoe…

Greets

Rafke

Blijkbaar ben ik niet de enige die het al gezien, maar het blijft me verbazen!

Wie heeft er een volwassen zangeres in het lichaam van een kind gestoken?

PS: “you know what kid” deed me meteen weer denken aan the good old ‘knightrider’ times

dat kan ik ook, maar beter

Ongelofelijk! Je zou van minder sprakeloos worden!

Waaaw. Bedankt voor de tip !

Leave a Reply

