Dramoghe

Dag van de jeugdbeweging

Posted on: October 20, 2006

affiche2006.jpg

8 Responses to "Dag van de jeugdbeweging"

vandaar dat ik al die chiromeisje op de bus zag deze ochtend met een ballon…lol
http://cms.skynetblogs.be

Ugh, ik heb nooit in een jeugdbeweging gezeten (en ik ben er zelfs een beetje trots op :P)

@ orcius: bij mij in klas waren er zelfs ook twee in uniform. lachen!

@ crowolf: shame on you, je weet niet wat je mist

@ crowolf: ook ik moet je melden: schaam op jou!

@ dramoghe: als ik vanavond dus in mijn uniform afkom ga je mij ook uitlachen?

Woei, daarom dus dat ik deze ochtend overspoeld werd in het station door kortbroekjes. Je moet maar goesting hebben…

@ Koen: Jamaar, ‘t waren er van de chiro..

@ dramoghe: Ach zo, dan heb ik er niet zoveel op tegen :P

@dramoghe en Koen: awel he, awel he, PÛH!

Ben wel enkele keren op zomerkamp geweest met de ‘jeugdbeweging’ van de Stad Antwerpen, maar dat is toch net iets anders denk ik :)

Leave a Reply

