Dramoghe

Rainy days..

Posted on: October 23, 2006

.. vragen om een regenjas..

Vanavond ging ik normaal in de Sleepstraat gaan eten met mijn sleepstraat-vriendjes. Normaal dus. Moest het niet geregend hebben.
Ik heb namelijk geen regenjas (of gelijk welke waterdichte jas) en als je 20 minuutjes door de regen moet stappen om daar te geraken, dan kom je kliedernat op je bestemming toe. En dat is precies toch ook wel niet de bedoeling.

Eerste wat ik morgenochtend dus ga doen: een regenjas shoppen!

 

** listening to To The Dancers In The Rain by Emilie Simon from the album Emilie Simon **

Technorati tags: , ,

9 Responses to "Rainy days.."

In het vervolg je regenjas van thuis meenemen hé ;)

Ik kwam net uit de sporthal van mijn capoeirales en daar was het ook aan het gieten. Geen paraplu, geen regenjas, maar wel… een handdoek. Gewoon boven je hoofd houden en hopsakidee, je blijft droog.

Ging u met Freddy De Vadder gaan eten? Die woont althans volgens zijn laatste show in de sleepstraat.

Of euh… Met de ‘sjakosj’ boven het hoofd? :-)

Had je wat langer gewacht, zoalans nu, er was geen regebn ,eer. Shit ik ben zat, hopelijk duw ik niet op enter.

Ik vind 22u toch wel heel erg laat om nog te gaan eten..

frans heeft gelijk! Vroeger vond ik paraplus enkel maar irritant, maar nu kan ik niet meer zonder (vooral omdat ik ook geen regenjas heb :))
En het is toch nog net iets te warm om mijn winterjas te dragen :P

Leave a Reply

