Dramoghe

6.00

Posted on: October 24, 2006

Ik ben wakker. En dat is geen goed teken.

Ik vannacht voor het eerst sinds eeuwen weer elk uurke wakker geworden en nu is het blijkbaar helemaal gedaan met slapen.

Het zal weer een leuke dag worden vol tegenslag en ergernisjes. Let op mijn woorden!

 

** listening to Crawling Up A Hill by Katie Melua from the album Call Off The Search **

Technorati tags:

9 Responses to "6.00"

tell me about it, gisteren was ik om 4u30 wakker en niet meer in slaap te krijgen….deze morgen ging het iets beter precies :-)

Allé, ge sleurt je er wel weer mooi doorheen. Laat je niet beïnvloeden door de ‘sucky weather’. Deze natte hond is net op het werk gearriveerd…

Beuh, mijn ouders zijn om vier uur op vakantie gegaan en ze hebben mij wakker gemaakt :/

ik heb verdomme iedere nacht last van muggen…
seffens verlucht ik mijn kot nooit meer verdomme…

En ik was deze ochtend wakker om 5u45! grrrrrrrr

Join the club. Ik kreeg de slaap vannacht ook niet te pakken.

We hadden beter gewoon gans de nacht een feestje gebouwd: dat is veel plezier voor evenveel slaap ;-)

Wakker geschoten om 4u03. Maar ik heb mij gewoon gedraaid en ben terug in geslapen.

Slapen is zo’n beetje een hobby van me. Never seems to have had quite enough.

En dan regende het ook nog eens vandaag ;-).

Leave a Reply

