Dramoghe

Bah-dag

Posted on: October 24, 2006

** listening to Dear Diary by Travis from the album The Invisible Band **

Dear Diary, what is wrong with me?

 

 

En nu, ideaal na een bah-dag, een avondje Ally McBeal kijken en chips vreten.

8 Responses to "Bah-dag"

Een bah-dag? En jij hebt juist mijn saaie werkdag vandaag opgefleurt!

Bedankt voor het mailtje ;-)

Oh, Ally McBeal, kan ik ergens alle seizoenen downloaden?

**stiekem verliefd op Ally :-) ***

Ach, ‘t zal wel goedkomen, ik heb trouwens een verrassing voor u morgen ;)

@WebsterMC: You lucky bastard! ;)
Meid, je WEET dat Ally alles goed zal maken ;) Enjoy…

En grote potten ijscreem enzo.

Alhoewel, dan kunnen ze u binnenkort rollen

Als ik de titels van je laatste posts erop nalees (grrrr, rainy days, 6.00 en bah-dag) is het daar flink aan het herfsten ten huize dramoghe?
Hang on there girl!
Volgens mij is het tijd om een ABBA op te leggen!

Jep, duidelijk dringend nood aan een warme chocodag.

@ Tom: Ik heb hier alle seizoenen in een mooie doos zo.. (ben je al jaloers?) :p

@ piere du coin: ja, het gaat me echt niet af vandeweek. Misschien moet ik toch eens op zoek naar het betere ABBA-werk.

@ Bert: MagicMilk-day komt dichterbij. (het rijmt!)

Leave a Reply

