Dramoghe

Dilemma

Posted on: October 25, 2006

Als ik op tijd in de les wil zijn moet ik nu vertrekken. Nu.

Ik kan natuurlijk ook verder kijken naar Ally McBeal. Nog 4 seizoenen te gaan, daar kan ik wel de rest van de week mee vullen denk ik zo.

Moeilijke keuze..

33 Responses to "Dilemma"

Zeg zeg, azo nie é meisje. Alléhop naar de les.

Oh, dat ken ik. Met maar één probleem: ik *moet* gaan werken :P

Tell me about it… ik en mijn vriendin zijn ook verslaafd.

‘k Zou wel willen komen meekijken. Op zo’n momenten wilt ge toch terug student zijn ze…

Hup hup, naar de les gij. Of geen warme choco é morgen…

Aangezien je nu toch niet meer gaat stoppen met Ally McBeal kan je evengoed alle seizoenen zo snel mogelijk uitkijken. Om dan eens aan 21ste eeuwse series te beginnen.

dito. Hop, erdoor jagen die handel en dan op naar meer hedendaags materiaal.

Kwestie van prioriteiten te stellen, hé! ;)

Tough choice indeed.
Welke vakken waren het? Want dat is natuurlijk zeer belangrijk ik uw keuze ;)

Ik heb dat ook vaak voor, maar dan met Family Guy ipv Ally Mcbeal.

Als ge Ally McBeal goed vindt, kan ik u Scrubs wel aanraden. Een komische ziekenhuisserie… echt geschift… Met ook ingebeelde situaties.

ik vind persoonlijk de keuze erg gemakkelijk: blijven kijken dus!! Er zijn nog lessen genoeg:))

Ok, Gryphin, Ally McBeal met een geniale reeks als Scrubs vergelijken, dat vind ik er ferm over. Ally McBeal is voor mensen die ook naar ER en Friends kijken.

Tom, ge hebt gelijk he, Scrubs is geniaal.
Het probleem is echter dat veel mensen dat niet kennen. Ik probeer hier gewoon een beetje de goede boodschap uit te dragen, en enkelen te overtuigen he…
Een beetje missionariswerk dus :D

@ mirthe: fiscale procedure en europees en internationaal en fiscaal recht.

@ gryphin: Scrubs? zal het op mijn lijstje zetten..

@ Tom: ik keek ook naar ER en Friends! En ik weet dat je een Ally-hater bent ja :P

@gryphin: is dat dat Brits geval in dat ziekenhuis met die blonde uit Coupling?

Zelf raad ik “The IT Crowd” aan. Ook heel boeiend enzo en ze hebben daar ook uni-sex toiletten.

HLB: jij hebt het op Green Wing, Scrubs is amerikaans en onder andere Zach Braff doet er in mee.

Dramoghe: het verbaast me niks. En kruip eens in uw bed, België rekent op u hoor.

En na ‘The IT Crowd’ moet je Carnivale zien, als je dat nog niet gedaan hebt!

Grmbl. Een beetje last van identiteitscrisis, vrees ik. =d

The IT crowd can mij maar matig boeien. Scrubs daarentegen volg ik wel ;-)

The Green Wing en Coupling zijn anders ook wel super!

Dus.. Scrubs, The IT Crowd en dan Carnivale.
En tussen door ook nog Veronica Mars en Grey’s Anatomy.

Man man man, ik ga werken hebben. Stress!

@ Tom: Ik was beter advocaat geworden geworden. ‘k Heb zelfs niet eens gestotterd!

Carnivale kom ik al geruime tijd tegen in de Fnac.

hmmm…

Gisterenavond de eerste aflevering van Scrubs op het internet bekeken uit nieuwsgierigheid. Dat was niet slecht. Straks nog een paar afleveringen bekijken.

Op mijn verlanglijstje staan IT Crowd, Green Wing, Man Stroke Woman, Coupling, The Office, … Misschien moet ik mezelf nog even langer onthouden van werk te zoeken :p (@dramoghe: voor je me op m’n vingers komt tikken, was grapje é ;) )

Damn, jullie hebben allemaal veel te veel tijd. Verder dan het nieuws terwijl ik aan eten ben geraak ik nie meer.

The IT Crowd heb je toch toevallig niet op DVD liggen? Ik heb enkel de eerste aflevering gezien en vond die best wel fijn.

Dramoghe, je kijkt beter eerst naar The IT Crowd, voor je aan Scrubs begint. Van het eerste zijn er nog maar 6 afleveringen dacht ik, terwijl het 2de al aan 6 seizoenen zit.
Carnivale heb ik zelf nog niet gezien, dus misschien moet je dat er nog tussen nemen ;)

@ Peter: nee, nog nooit iets van gezien ook niet.

@ Gryphin: Dan begin ik toch liever met Scrubs, dan kan ik alle zes seizoenen na elkaar bekijken. Veel betere dan te moeten wachten op een nieuwe aflevering elke week! :P

En “in” de les kijken naar Ally McBeal, is dat geen optie? Wij kijken standaard filmpjes tijdens de iets saaiere lessen ..

Ze zouden mij zien afkomen zeker met mn laptop.. tsss!

Allé, wij zaten zelf Worms te spelen tegen elkaar in de les. Dat was gewoon altijd dikke fun.

Jamaar, gij! Gij zat ook in een computernerd-klas hé!

Toevallig niemand die Scrubs op dvd heeft? Dat is nu eenmaal makkelijker dan via het internet kijken.

@ Tom: mag ik die eens lenen?

Hmm, nu moet ik kiezen tussen jou en Koen. Hmm. Hmmmmm.

Leave a Reply

