Dramoghe

Radio Silence

Posted on: October 27, 2006

Ik heb niets te vertellen. Wreed hé?

 

** listening to Fidelity by Regina Spektor from the album Begin To Hope **

12 Responses to "Radio Silence"

Da’s ook raar, een vrouw die niets te zeggen heeft ! Ik wou dat het bij mij ook af en toe eens Radio Silence was.

‘t is wreed, ‘t is wreed. Gelukkig is het vakantie en kan je een week inspiratie opdoen.

Tis bij mij momenteel eigenlijk ook zo. En ik vind het nog leuk ook. Geen ergernissen, geen fantastische belevenissen, gewoon eens rust en kalmte. Zowel extern als intern in het koppeke.

Probleem is dat dat snel terug gaat vervelen…

En dat voor zo’n tettergat gelijk gij!

Ik heb het net te druk om vanalles te vertellen. Er liggen nog foto’s te wachten om online gezet te worden ook.

Weettewa, ikke wel. Vertelt gij anders iets dat ik eigenlijk zou moeten vertellen.

Misschien hebt ge wel iets om te laten zien? ;)

Soms is het zo leuk om van het eigen stilzwijgen te genieten, maar de innerlijke irritatie steekt zo vlug de kop op (bij mij toch). Eens mens leeft nooit in vrede…

it happens it happens

[…] Inderdaa, ook WebsterMC is pulling a Dramoghe… […]

[…] En we zijn terug! Mijn beste mensen, ik bied u mijn diepste verontschuldigingen aan voor de radiostilte van de laatste paar dagen, maar ik heb er mijn redenen voor (ik heb geen Dramoghe gepulled!). De winter is in het land, en dat zullen we geweten hebben. Ik ben dit jaar nog niet ziek geweest, dus vorige week sloeg het dubbel zo hard toe: een keelonsteking en ontsteking van de bovenste luchtwegen. Geen lachertje! Maar dat gaf ons de kans om onze nieuwe huisdokter uit te testen en die man doet geen half werk hoor. Vier dagen platte rust, codeïne en antibiotica. Het is leuk om enkele dagen thuis te zijn, maar soms weet ik met mijzelf geen blijf. Hoewel ik momenteel nog een verkoudheid heb laat ik me niet doen en ga ik deze week werken. Zelfs de tochtjes van en naar het station vallen (voorlopig) nog mee. Binnenkort zijn die tochtjes trouwens niet meer nodig, want over een paar weken wordt het team in Gent ingekrompen, dus verhuis ik terug naar Kontich. Dichter bij huis, dus no complaints here […]

Leave a Reply

