Dramoghe

Raad het bijhorende verhaal

Posted on: October 28, 2006

Bert

13 Responses to "Raad het bijhorende verhaal"

Hmmm… Bert gaat met de bus op reis en tovert een smile op zijn gezicht als hij dramoghe een kiekje ziet trekken. Helaas is Bert niet zo fotogeniek…

Oh, das smerig. Mijn kop volledig hierop en jouw foto gewoon in uw toestelleke laten. (Dank u Pieterjan trouwens… :p )

Iedereen die dus Dramoghe haar foto hier wil, stalk haar, zaag haar de oren van haar hoofd of nog beter, reageer gewoon massaal hierop! Ik kan alvast zeggen dat haar foto veel sexier is dan de mijnen (das nie moeilijk…) en nog veel beter getrokken (hoop ik).

Indien jouw foto hier niet verschijnt, zal mijn wraak zoet zijn…. *Vettige halloweenlach*

Och, och! Ik krijg naar m’n voeten als ik een foto post!

Bert wilt tonen hoe mooi z’n ogen bij de kleur van de zetels van de bussen van de lijn gaan?

Dat zijn _duidelijk_ zetels van een NMBS-trein.

Ah, toch enen die het ziet! Kijk naar die zetelbekleding! Zie dat aircoroosterke!

Maar om het slachtoffer bij te treden: waar blijft die nog-betere-foto?

Er zitten ook lieveheersbeesjes achter jouw gordijn en die jongeman heeft ze ontdekt?

Inderdaad overduidelijk de sneltrein trein tussen Gent & Brugge

Trouwens, Wij willen die andere foto!

@ Joene: Ik heb er niets bijgetekend hé.

Andere foto, andere foto.. Heeft er al iemand het verhaal geraden misschien? Ik dacht het niet hé!

azone meligen gesmolten blik zeg…dat is pas liefde woehahahahahaa!

Jep, vrijdagavond, gedaan met werken, haar in de war, m’n kop stevig tegen de zijkant van de wagon geduwd en half scheel kijkend omdat de ruimte te nauw was en de flits van Dramoghe haar toestel te fel.

Dat is idd de melige gesmolten blik waar iedere vrouw voor valt…

gesmolten blik… did it work?? word je platgespamed door smachtende dames?

Ah ja, dramoghe, wanneer zien we jouw foto??

Zie Flickr foto’s in de zijkolom hier en merk op hoe mooi Dramoghe kan lachen. :)

Leave a Reply

