Dramoghe

Girls night

Posted on: October 29, 2006

De barman in het Bauhaus is een lekker stuk. En zijn oogskes blinken kweetniehoeschattig en al. En hij heeft onze verzoeknummertjes gedraaid. En jenever zouden ze beter in grotere glaasjes doen, kwestie dat ze dan misschien niet zouden overlopen en dat de tafel dan niet zo’n smeerboel zou zijn. De pizza in het Bauhaus is ook lekker. En er zitten veel schone Spanjaarden. Misschien moet ik toch eens Spaans leren spreken.

De barman in het Bauhaus is verloofd.. (en niet met mij, nee)

Dinsdag is het Halloween party in het Bauhaus!!

8 Responses to "Girls night"

Hoe? Da was jij die met dat verzoeknummertje afkwam of zo? ‘k Ga’t volgende keer twee keer draaien dan ;)

‘dat verzoeknummertje’?!
We hadden toch een heel lijstje afgegeven..?

Via mijn ervaring als barman weet ik dat het de gewoonte is om de jeneverglaskes aan tafel in te schenken en zo vol mogelijk te schenken… Vraag me niet waarom, maar blijkbaar wordt dat zo gedaan…

Ik denk dat Dramoghe liever een duvelglas heeft die maar voor 3/4 volgegoten wordt. Dat heeft trouwens ook mijn voorkeur. ;)

Si quieres, voy a ayudarte para hablar español :p

@ survivor: ik weet waarom, omdat de helft van de jenever dan op de tafel terechtkomt en je dus eigenlijk maar halve glaasjes drinkt en zo veel meer glaasjes moet bestellen zo

@ bert: eikes duvel! ;)

@ mzungu: jaja, en voor mij ook ene!

Eikes duvel??? Weg, demon, verdwijn van dit aardse bestaan! ;-)

Liever bangelijken dan? ;-)

ah zie, tijd voor nen bangelijke vanavond!

Leave a Reply

